הטלפונים החכמים הפכו להיות בשנים האחרונות מכשיר אשר נמצא בשימוש של מרבית האוכלוסייה. הטלפונים הללו שינו את החברה במידה רבה, ומידת ההשפעה שלהם מביאה לכך שמפרסמים רבים יוצרים אסטרטגיות וטקטיקות שונות שנועדו להגביר את המכירות של החברה שלהם על ידי שימוש בפרסום שנעשה באפליקציות שכל אדם מחזיק על הטלפון שלו. עבודה זו תבקש לבחון את יעילות הפרסום באפליקציות מובייל. האם הפרסומות הללו במובייל הם אכן יעילות כמו שאולי נהוג לחשוב, או שמא הצרכן כלל אינו נותן חשיבות לפרסומות הוא נתקל בהם בשימוש שלו בטלפון ולמעשה רואה בהם בתור מטרד ולא דבר אשר יכול לשנות את כוונת הרכישה שלו. שאלת המחקר תהיה: האם הפרסום באפליקציות המובייל יעיל מבחינת ההשפעה על כוונת הרכישה?
המשתנה התלוי של העבודה יהיה כוונת הרכישה והמשתנה הבלתי תלוי יהיה יעילות הפרסום באפליקציות השונות. חשיבות עבודה זו היא בביאור של מידת יעילות הפרסום בשימוש באפליקציות. מאחר והעולם הופך להיות עולם המתבסס על טכנולוגיות רבות ועל שימוש גובר בטלפונים החכמים, חשוב לחברות ולחוקרים בירור של יעילות הפרסום בטכנולוגיה הזו. זאת כדי להיות מסוגל לבחון תנודות בשוק וכדי להסביר כיצד מושפעים הצרכנים מפרסומות אלו, לעומת אחרות, וכיצד ניתן לייעל עוד יותר את הפרסום בפלטפורמה הזו. השערת המחקר של עבודה זו היא כי בשל השימוש הגובר של אנשים רבים בעולם באפליקציות מובייל, אז הפרסום של החברות השונות באפליקציות הללו הוא יעיל מאוד וכזה אשר מסוגל להגיע למגוון רחב של לקוחות, ולהשפיע עליהם באופן משמעותי.
מבוא
פרק ראשון: רקע
פרק שני: כוונת רכישה
פרק שלישי: פרסום באפליקציית מובייל
סיכום
ביבליוגרפיה