ירידת קרנם של המותגים בכל הנוגע להפקת תוכן בידורי ולמתן חסות לשיח תרבותי

מזהה: 1657
מאמר חם

הופעתם של האינטרנט ושל הרשתות החברתיות שינתה ללא הכר את הדינאמיקה של תקשורת ההמונים. בנסיבות חדשות אלו, יועיל לעמוד על ההבדלים החשובים בין עולם התקשורת של העבר לבין זה של היום. בחינה זו תוכל לספק הן הבנה של הכישלון של מותגים להשפיע על צרכנים ברשת החברתית החדשה, והן כיוונים אפשריים למיתוג מוצלח באינטרנט בעתיד.

להלן, איעזר בניתוח מאת דאגלס הולט כדי להבין את ירידת קרנם של המותגים בכל הנוגע להפקת תוכן בידורי ולמתן חסות לשיח תרבותי. לאחר מכן אבחן שתי אפשרויות (שאינן סותרות) לשינוי המצב: יצירת תוכן מותגי אידיאולוגי, ושימוש בכוחם המקוון של הידוענים.    

 

1. השפעת מותגים על צרכנים בעבר וכיום

תקשורת ההמונים נשלטה בעבר בידי מספר מועט יחסית של גופים, בעיקר מסיבות טכניות. המדף במכולת יכול היה להציג ללקוחות רק מספר מסוים של מגזינים; ספקטרום תדרי הרדיו לא אפשר מספר בלתי-מוגבל של תחנות שידור; הטלוויזיה המשודרת הייתה מוגבלת באופן דומה, וגם אם טלוויזיית הכבלים—ולאחר מכן, טלוויזיית הלוויין—הרחיבו לימים את מספר הערוצים האפשרי, הרי שהפקת תכנים טלוויזיוניים, כמו סרטי קולנוע, עדיין הייתה אפשרית רק למוסדות ממומנים היטב. לפיכך, חברות מסחריות, שביקשו לרכב על תכנים המוניים כדי להגיע לקהלים רחבים, נצטרכו לפנות למספר מועט של שומרי-סף על-מנת לפרסם את מוצריהן ולקדם את מותגיהן.

מבוא.. 1

 

1. השפעת מותגים על צרכנים בעבר וכיום

2. תוכן מותגי

3. מיתוג על-ידי סלבס ברשתות החברתיות

ביבליוגרפיה

120.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
1920
היקף עמודים:
7
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.