עבודה מחקר זו עוסקת בתקשורת בספורט.
עולם התקשורת אפוף פרסומות. פרסומות הן פעולות אשר מטרתן לשתול מחשבות לקהל היעד באופן אשר ישפיע עליו לרכוש או לרצות לרכוש את המוצר או השירות המוצעים.
הפרסומות מנוסחות ומעוצבות בהתאם לקהל היעד המסוים ואמורות לדבר אליו באופן ישיר.
ענף הכדורגל נחשב לענף גברי ונתפס כך בחברות רבות. נשים רבות אשר חובבות ספורט וכדורגל אינן מקבלות ביטוי בענף זה ואין פנייה מתאימה אליהן. עבודה זו מבקשת לבחון את האופן בו עשוי להשפיע הייצוג המגדרי בפרסומות למונדיאל על מוטיבציית נשים לצפות במשחקים?
שאלת מחקר זו תבחן בשיטה איכותנית. ראשית תכתב סקירת ספרות שתבוסס על מאמרים ומחקרים אקדמיים באשר לתמות אשר עולות משאלת המחקר הנדונה.
לאחר מכן יאספו נתונים דרך חקר מסמכים וראיונות ואלו ינותחו ויוצגו בפרק ממצאים ייעודי.
העבודה תחתם בפרק דיון אשר יביא את שאלת המחקר לכדי דיון אינטגרטיבי שילב את ממצאי המחקר ואת המידע מין הסקירה הספרותית.
סקירת ספרות
פרסומות
פרסומות הינן פעולות אשר עושות לרב חברות מסחריות ולעתים עמותות וארגונים ממשלתיים בכדי להעלות את המועדות של קהל היעד שלהם למוצר או לשירות מסוים אשר ברצונן לקדם. כאמור, הפרסומות מופקות לרב על ידי חברות מסחריות ולעתים גם על ידי מוסדות ציבוריים המבקשים להעיר מסרים לציבור הרחב. החשיפה לפרסומות משפיעה על הפרטים בחברה באופנים שונים ומחדירה מסרים גלויים וסמויים לתודעתם של הצופים בהן.
מבוא
סקירת ספרות
פרסומות
כדורגל
מוטיבציה
מתודולוגיה
ממצאים
דיון
מקורות
נספחים