כיצד שילוב פרסומות בסקרים משפיעה על שיעור ההיענות ואיכות התשובות?

מזהה: 6417
מאמר חם

 

כל מחקר מדעי וחוקר, שואפים להגיע אל הנתונים באופן הכי יעיל ומהיר. כיום, קיימות שלל שיטות שונות המאפשרות להגיע אל אוכלוסיית המחקר ומשם להוציא את הנתונים הרלוונטיים למחקר, כמובן שאופן החקירה המדעית תלוי במידה רבה בשאלת המחקר ובפרדיגמה ממנה מגיע החוקר. החוקר המדעי יכול לבחור לבצע ראיונות אישיים, ניתוח טקסטים או להעביר שאלונים. כאשר לכל שיטה ומתודה ישנן יתרונות וחסרונות משלה. אחד הכלים הנפוצים הוא העברת שאלון, והוא פופולארי במחקרים שנוגעים בפסיכולוגיה וסוציולוגיה, אך גם בתחום הפוליטיקה, רפואה, מנהל עסקים ופרסום. העברת השאלון מאפשרת להגיע לפלח אוכלוסייה גדול ורחב ובמהירות יחסית גדולה, בנוסף ניתן לנתח את הנתונים בקלות (Ball, 2019). העברת שאלונים בסקרים מתחלקת לשני דרכים- ידנית ווירטואלית. השיטה הידנית קיימת מתחילת הופעת הסקרים בזירה המחקרית וכוללת בעיקר סקרים טלפונים, סקרים בדואר וסקרים פרונטליים. היתרונות בשיטה הידנית כוללים את היכולת הדינמית לאסוף מידע ממשתתף במחקר באמצעות שאלות המשך (בסקר פרונטלי טלפוני) וגישה לסגמנטים באוכלוסייה ללא אינטרנט .(Bosnjak & Batinic, 2000) החסרונות העיקריים בשיטה הידנית הם, עלויות מחקר גבוהות יותר ויכולת נמוכה לפנות למגוון וכמות רבה יותר של אוכלוסייה. הסקרים הווירטואליים חוללו מהפכה באיסוף נתונים. משום שהם נותנים את האפשרות לפנות לכמות עצומה של משתתפים בעלויות נמוכות בהרבה, ובזמן קצר יותר. הסקרים המקוונים הניעו גם חסכון במשאבים שפעם היו נחוצים להעברת שאלון (למשל טלפנים או סוקרים שעברו מדלת לדלת). ברם, לצד היתרונות הללו, לשאלון ישנן כמה בעיות מתודולוגיות. לדוגמא, אין יכולת לדעת או לנתר השפעה של משתנים חיצוניים, כמו: הפרעה חיצונית, מצב רוח, בעיות טכניות ועוד(Gillham,2011).

 

פרק 1 מבוא

פרק 2 :סקירת ספרות

2.1 שימוש בסקרים לקבלת מידע

2.2 תכנון אפקטיבי של השאלון

2.3 הכנסת פרסומות אל תוך הסקרים

2.4 פרסומות

2.5 ערוצי הפרסומות ומחקרי פרסומות

2.6 פרסום דיגיטלי 

2.6 ההשפעה של מגדר על פרסומות ומילוי שאלונים

פרק 3 שיטה

3.1 אוכלוסיית המחקר

3.2 כלי המחקר

3.3 הליך המחקר

3.4 משתני המחקר

3.5 שיטת עיבוד הנתונים

פרק 4 תוצאות

פרק 5 סיכום ומסקנות

5.1 ההשפעה של הכנסת פרסומות על סיום השאלון 

5.2 ההשפעה של הכנסת פרסומות על איכות ועקביות השאלות

5.3 ההשפעה של מגדר של סיום הסקר עד סופו

5.4 ההשפעה של מגדר של איכות ועקביות התשובות

5.3 מגבלות המחקר והצעות למחקרי המשך

ביבליוגרפיה

נספחים

שאלון המחקר

פלטים סטטיסטים

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
13744
היקף עמודים:
57
מספר מקורות:
25
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.