מהי ההשפעה של פרסום מוצרים חדשים על מחיר המניה בחברה?

מזהה: 6815
מאמר חם

 

 

מניה היא נייר ערך המקנה למחזיק בו בעלות חלקית בזכויות השליטה בחברה, בנכסיה, בחובותיה וכן ברווחיה. שוק המניות מתקיים באופן תנודתי שבו כל אירוע או גורם חיצוני עשוי להשפיע על פוטנציאל התשואה של המניה בחברה. כלומר אחת ההחלטות העיקריות של כל חברה בשוק ההון היא ההשפעה על ערכה של החברה ומניותיה, אשר משקפים באופן ישיר את יכולה החברה לייצר רווחים לבעלי המניות שלה. מכאן כי פרסום הודעות לציבור על אירועים שונים המתרחשים בחברה או במסגרת תיקי ההשקעות שלה עשוי להשפיע באופן ישיר על גודל התשואה של המניה ובהמשך על עוצמתה הכלכלי של החברה כולה.

בעבודה זה נבחן את השינוי במחיר המניה בטווח שבין 30 יום לפני פרסום ההודעה על אירוע של מוצר חדש, שירות או התפתחות עסקית חדשה במסגרת החברה, לבין 30 יום לאחר הפרסום. המעקב אחר תנודתיות התשואה יוכל להעיד על סוג ההשפעה ועל משכה כך שניתן יהיה להבין עד כמה משמעותי האירוע מבחינת תחום השפעתו. שאלת המחקר היא: מהי ההשפעה של פרסום מוצרים חדשים על מחיר המניה בחברה? השערת המחקר שלנו טוענת כי לכל פרסום של מוצר או שרות חדש יש השפעה חיובית על מנית החברה. הסיבה העיקרית לכך היא כי כל אירוע כזה שמתפרסם, מעניק ידע חשבונאי על רווח התשואה הפוטנציאלי שעשוי להתרחש בעקבותיו ובכך לעורר את המשקיעים לביקוש גבוה יותר של המניה כלומר בכך להגדיל את התשואה שלה.

 

תקציר

פרק 1: מבוא

פרק 2: סקירת ספרות

פרק  3: מתודולוגיה

פרק 4: ממצאים

פרק 5: דיון

סיכום ומסקנות

ביבליוגרפיה

400.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
6409
היקף עמודים:
21
מספר מקורות:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.