מהם הפרמטרים המשפיעים על המשחקים הרציניים לתרום לשיווק בריאות הציבור?

מזהה: 4871
מאמר חם

בישראל תקציב משרד הבריאות לשנים 2017-2018 מסתכם ב-38 מיליארד ₪.  מתוכם הקצה משרד הבריאות לפיתוח   ב-2017 3.1 מיליארד ₪ לעומת 788 מליון ₪ בלבד ב-2018. בין השנים 2017-2019 תינתן  תוספת לסל הבריאות עבור טכנולוגיות ושירותים נוספים על סך 500 מיליון ₪ כל שנה (מתוך "הצעת תקציב משרד הבריאות לשנות הכספים 2017-2018). באירופה עומדת ההשקעה בבריאות על 4,000 דולר לתושב. בארה"ב עומדת השקעה זו על כ-8,000 דולר. לעומת זאת בישראל ההשקעה עבור תושב היא רק 2,300 דולר שהינו סכום זעום ביחס למדינות ה-OECD, סכום המסכן את איכות מערכת הבריאות (מתוך אתר "ההסתדרות הרפואית בישראל").

בסקירה שלפנינו נעסוק בעיקר ב-2 הנושאים הראשונים שהם שיווק שירותים לחולים ומטופלים ובשיווק רפואה ציבורית לחינוך הציבור לפעילות מונעת.

בהמשך לשימוש ההולך וגובר של ציבור הלקוחות והמטופלים באמצעים אלקטרונים, מומחי שיווק העלו דרכים חדשות שמשלבות את הטכנולוגיות החדשות באסטרטגיות שלהן... כיום, כאשר מתכננים מערכות להשגת מטרות שיווקיות, משתמשים באסטרטגיות שיווק שונות המתבססות על תיאוריות וטכניקות פסיכולוגיות-חברתיות. טכנולוגיות תקשורת מודרניות כמו הרשת, עולמות וירטואלים, אתרי אינטרנט וטלפון נייד פותחות אפשריות רבות ומגוונות להפעיל מנגנוני שכנוע ושיווק. טכנולוגיות אלו נותנות  גישה ישירה ומהירה לקהלי היעד ומאפשרות לשלב בעזרתם הן תקשורת לקבוצת נמענים רחבה והן תקשורת בן אישית  inas-Kukkonen, 2016) (Alahäivälä,&.

 

מבוא

1.                     סקירת ספרות

1.1                   משחקים רציניים וסוגי משחקים חינוכיים

1.1.1                   התפתחותו של מדע המשחקים

1.1.2                   תכונות המשחקים

1.2                   פרמטרים במשחקים רציניים (חינוכיים) והשפעתם על השחקן 

1.2.1                   אינטראקטיביות מבוססת על התערבות

1.2.2                   אסטרטגיות שיווקיות במסגרת המשחקים

1.3                   חשיבות שילוב של צוות רפואי בפיתוח משחקים רציניים

1.4                   משחקים חינוכיים לניהול מחלות ולשיווק שירותים למטופלים

1.4.1                   דוגמאות למשחקים למטופלים

1.4.2                   כאבי גב כרוניים ((CBP

1.4.3                   בריאות הנפש וטיפולים מנטאליים

1.4.4                   דוגמאות ליישומים למטפלים

2.                     עבודת המחקר - משחקי  שווק לקידום רפואה ציבורית מונעת

2.1                   שינויים בהרגלי אכילה

2.2                   קידום  השמירה על כושר גופני

2.3                   שימוש במשחקים רציניים לטובת חינוך והדרכה בתחום הבריאות

2.4                   התפתחויות  ומגמות בתחום שיווק בריאות הציבור

2.5                   שימוש בטכנולוגיות חדשניות

2.6                   סוגיות בין מטפלים ומטופלים

3.                     מתודולוגיה - הרציונל בין הסקירה ומודל הניתוח

4.                     מסקנות וניתוח

5.                 ממצאים

5.1                   משחק לחינוך מיני של נערים ונערות

5.2                   משחק לעידוד ריצה לצעירים ומבוגרים

5.3                   לימוד ואימון של ניתוחים

6.                     דיון 

6.1                   וויראליות ושיתוף במשחקים רציניים

6.2                   הטכנולוגיה בשירות הבריאות

6.3                   על הקשר בין מטפלים ומטופלים

6.4                   סיכום, מגבלות והמלצות למחקרי המשך

מקורות

נספחים

נספח א׳: רשימת מקורות והתאמתם לפרמטרים

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
בריאות הציבור | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
17213
היקף עמודים:
69
מספר מקורות:
30
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.