עבודה זו תנסה להבין את המושג אומני-צ'אנל ואת הקשר שלו למושג אשר הוליד אותו המולטי-צ'אנל (Multi-Channel). מולטי צאנל הוא שימוש בערוצים רבים על מנת ליצור חווית קנייה עשירה יותר הודות להתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות כמו אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, אפליקציות למכשירים חכמים, שילוב של מוצרים אינטראקטיביים לשימוש הלקוחות במרחב המסחרי ועוד. על ידי שימוש באינטרנט חברות שונות החלו ליצור אפשרויות רכישה שונות שמאז צמחו והתפתחו. אומני צאנל הוא למעשה שילוב וחיבור של הערוצים הללו למכלול שלם אשר ישדרג ויצור חווית קנייה מסונכרנת בין כל אותם הערוצים. עבודה זו תבקש לבחון את התמורה הזו באופן מעשי על ידי בחינת חברות שונות מבחינה זו.
על מנת לבחון את השאלה הזו ראשית אנתח שתי חברות אשר שולטות בשוק הספרים הישראלי, צומת ספרים וסטימצקי. חברות אלו שולטות ברובו של השוק אולם בשנים האחרונות צריכות להתמודד עם העלייה בסחר האלקטרוני של הספרים והוצאת ספרים דיגיטליים. לכן אנסה לבחון כיצד חברות אלו עורכות את ההתאמות שלהם לאומני צאנל. בשלבים הבאים אנסה להמשיך ולהעמיק את ההבנה בנושאים אלו על ידי בחינה של חברה נוספת, חברת קמעונות המזון עדן טבע מרקט לפי מאמר נבחר בקורס אשר מתאר אסטרטגיות שונות להטמעת השיטה ואנסה לראות כיצד עומדת החברה במימוש אותם אסטרטגיות מומלצות. בשלב האחרון אסקור בקצרה חמישה מאמרים מן התחום במאגרים שפיטים ואשר עשויים להאיר את התופעה הזו מזוויות מחקר נוספות.
תוכן עניינים
תקציר
פרק א
חלק א
חלק ב
צומת ספרים: בחינת הערוצים
סטימצקי: בחינת הערוצים
מסקנות
עדן טבע מרקט- ניתוח לפי מאמר מנחה
סקירת ספרות קצרה בנושא: RETAIL OMNICHANNEL
מאמר ראשון
מאמר שני
מאמר שלישי
מאמר רביעי
מאמר חמישי
ביבליוגרפיה