מחיר כאמצעי שיווקי אסטרטגי עיקרי – קופיקס

מזהה: 1971
מאמר חם

בוקר. קפה. רצים לעבודה. מהלך העבודה. קפה. תה. מים אולי מאפה. חוזרים הביתה. רצים בין חוגים. קפה. אולי ביס משאריות אוכל הילדים. ערב. קפה. אולי יוצאים לקפה. משהו קטן.

 

בוקר. שוקו. רצים לביה"ס. לומדים, מים. חוזרים. יוצאים לטייל. מים. מיץ. ברד. אייס קפה. אולי מאפה אולי כריך. חוזרים.

 

מהלך הרגיל המהיר שלנו כולל בתוך שגרת היום רכישות קטנות כגון קפה. מיץ. מאפה. בין אם אנחנו בוגרים בדרך לעבודה ובין אם אנחנו חבורת צעירים המטטיילים יחד במידרחוב, או בין אם אנחנו הורים שמבקשים לעצור רגע ולקנות משהו לשתות לעצמינו ולילד.

במהלך השנים האחרונות חווינו עליית מחירים בלתי פוסקת וראינו כיצד בחדשות ישנם כתבות המבקשות להשוות בין עולם הצרכנים ועלות המורצים בארץ בהשוואה לעולם.

אחד המוצרים הביסיסיים הנרכשים ביותר הוא הקפה.

בשנת 2013, פתחה חברה קטנה חנות שמטרתה למכור קפה לא רק במחיר אחיד אלא במחיר מוזל באופן משמעותי שמהווה מחצית ואף יותר לעיתים מגובה העלות במקומות אחרים. המטרה למכור קפה במחיר נמוך מאוד ולשבור את השוק, בו אדם צריך לשלם על מוצר כה פשוט 14 שקל.

פתיחת החנות יצרה גל רעש ענקי בעיתוי הנכון בו הצרכנים מאסו ברכישת מוצרים במחירים מופקעים, הדבר אף הוביל לפתיחת חנויות דומות כגון פלאפל ב 5 ₪.

יש לציין כי מלבד המוצר שהוא הקפה, החנות מוכרת מוצרים נוספים כגון: תה, אייס קפה, מיצים, מים, כריכים ועוגיות והכל באותו המחיר – 5 ₪.

 

תקציר

מבוא

תיאור בית העסק

תיאור תמהיל המוצר

תיאור תמהיל המחיר

תיאור תמהיל ההפצה

תיאור תמהיל התקשורת

תיאור המתחרים

תיאור מאפייני התנהגות הצרכנים

הבעיה הנחקרת והשערת המחקר

סיכום

רפלקציה

ביבליוגרפיה

420.00 ₪
סוג עבודה:
עבודת גמר
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
6785
היקף עמודים:
25
מספר מקורות:
16
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.