ניהול השיווק - האטרקטיביות של ענף מועדוני הכושר

מזהה: 3524

מענה לשאלות

1. מהי מידת האטרקטיביות של ענף  מועדוני הכושר? נתחו בהתאם למודל 5 הכוחות של פורטר (50%)

2. עירכו ניתוח SWOT עבור "פרופיט" (20%)

3. מיצאו דוגמה בעיתונות מהשנה האחרונה לאסטרטגיות הצמיחה הבאות (יש לנמק את בחירתכם) (30%)

א. שילוב אופקי

ב. הגוונה עם מרכז משותף

ג. פיתוח מוצרים

 

להלן ניתוח בהתאם למודל 5 הכוחות של פורטר:

איום מכניסה לענף: כיום פועלים בישראל כ – 1700 מכוני כושר, חדרי סטודיו לעיצוב וחיטוב ומרכזי קאנטרי – קלאב. מתוכם 1,530 מכוני כושר ומועדוני ספורט פרטיים. חדרי הכושר נבדלים בניהם ברמת האבזור, בנראות חלל מועדון הכושר וברמת המאמנים ומקצועיותם. בנוסף, קיימים שירותים נלווים הניתנים למתאמנים כמו שירותי שמרטפייה, מקלחות, שמירת חפצים, מזון וכיו"ב.  ככל שרמתו של מועדון הכושר גבוהה יותר כך ההשקעה הראשונית שתידרש לצורך פתיחתו תהיה משמעותית יותר.

 

120.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
1451
היקף עמודים:
5
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.