ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי - קופיקס

מזהה: 5094

רשת קופיקס הקומה בשנת 2013 על ידי היזם אבי כץ וביקשה להביא בשורת מחיר חדשה בתחום הקפה בישראל. ברשת בחרה את בידולה העסקי על בסיס מחיר והציעה קפה בחמישה שקלים כמוצר הדגל של החברה בזמן שבארץ, בתי הקפה היו מוכרים כוס קפה ב 10-17 ₪. קטגוריית בתי הקפה בישראל הייתה די אחידה מבחינת מחיר והיצע לאורך השנים ולא היו תנודות משמעותיות או פערים משמעותיים בהצעות הערך של בתי הקפה השונים. כניסתה של רשת קופיקס יצרה שינוי משמעותי בקטגוריה והביאה לירידת מחירים כללית בבתי הקפה אשר החלו להציע מוצר קפה מוזל בכדי למשוך לקוחות להמשיך ולרכוש אצלם את מוצר הקפה הבסיסי. לאורך השנים הרחיבה החברה את סל מוצריה וכיום היא מציעה מגוון רחב של מוצרי מזון, מאפים טריים, ארוחות צהריים קלות ארוזות, משקאות קרים, קינוחים ועוד. תוך מספר שנים התרחבה הרשת ופתחה גם מרכולים המציעים מוצרים בחמישה שקלים החל מפירות וירקות וכלה בשימורים ובמוצרי ניקיון. אחד המנופים עליהם רכבה רשת קופיקס היה המצב הכלכלי בישראל. יוקר המחיה היה לנושא בוער בשיח הציבורי לאורך השנים האחרונות וכניסתה של רשת קופיקס כרשת שמציעה מחירים נמוכים היוותה אלטרנטיבת מחיר אטרקטיבית לציבור הישראלי.

כיום, קופיקס משמרת את מקומה כשחקנית עיקרית בשוק הקפה ומוצרי המזון שנחשבים ל LAW COST בעוד שלצידה יש שחקני משנה כמו קופיז ועוד.

170.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
2761
היקף עמודים:
11
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.