פרסומות המציגות ילדים - סיכום מאמר

מזהה: 4547
מאמר חם

Depiction Of Children In Television Advertisements And Its Impact Upon The Behavior Of The Child

פרסומות המציגות ילדים פונות לקהלי יעד רבים וזוכות לביקוש עצום ממגוון של פלחים באוכלוסייה. כאסטרטגיה של קמפיינים רבים, מוצגים הילדים כליבה של נקודת המכירה ובכך מקדמים את המוצרים והשירותים השונים המוצעים לצופה. מחקרים קודמים הראו כי הופעתם של ילדים בפרסומות השפיעה על כוח הקנייה של הצרכנים בכל קטגוריית מוצרים. בעבודה זו, אנתח את ההיבטים השונים של תפקיד ילדים בפרסומות והסטריאוטיפים השונים שקשורים בהם כפי שמוצג במאמרו של טאקור (2016). אבחן כיצד האסטרטגיה העולה ממסרים אלה משמשת כגורם משכנע עבור בעלי כוח הקנייה.

פרסומת טלוויזיה תופסות חלק חיוני מתוך חיי היומיום של הצופה. על כן, המטרה החשובה ביותר של הפרסום היא למשוך את תשומת הלב של הצרכנים לקנות את המוצרים אותם הם מפרסמים. המאמר דן בפרסומות בהשתתפותם של ילדים, וטוען כי ייצוג כזה מצריך ניתוח של האופן בו מובעים הילדים על מנת לקבל הבנה כוללת יותר של ילדות בקונטקסט התרבותי והחברתי בו היא מוצגת. בעוד שקהל היעד של הפרסומות הם מבוגרים וילדים כאחד, המאמר בוחן כיצד ילדים נתפסים כצרכנים במדיום הפרסומי. בעזרת ניתוח של קונספט הילדות המוצג בפרסומת, בוחן המאמר את ההבניות באשר לילדות ולמעמדם של ילדים בחברה ההודית בת זמננו.

המאמר מציג סקירה היסטורית קצרה בה מתאר כי מבחינה מסורתית, בימי הביניים באירופה, היה על הילדים להתנהג כמבוגרים, שכן חמלה מועטה הופנתה אליהם או לצרכיהם הספציפיים. 

50.00 ₪
סוג עבודה:
סיכום מאמר
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
1499
היקף עמודים:
5
מספר מקורות:
1
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.