פלטפורמת הטלוויזיה נחשבת, ולא בכדי, לאחת מהפלטפורמות הפופולארייות ביותר כשטח פרסומי זה מספר עשורים. פלטפורמה זו, אשר נחשבת לאחת הפלטפורמות המסורתיות (לעומת פלטפורמות וערוצים חדשניים יותר, כמו האינטרנט או הרשתות החברתיות) הבודדות שעדיין יש לה זכות קיום משל עצמה (Soundararaj, 2011). פרסום בטלוויזיה עדיין נחשב לפרסום יקר, חד ממדי, אך כזה שמרכז סביבו כמות גדולה מאד של צופים, אשר מפולחים בצורה מסוימת, וכך הפלטפורמה מאפשרת לדעת מהי רמת החשיפה שהפרסומת שלו מקבלת, תוך שעל רמת האפקטיביות שלה ועל היכולת שלה להוביל אנשים לתנועה, קיימת חילוקי דעות רבים (תקווה, 2006(.
עם השנים, נוכח מחקרים שונים שעסקו באפקטיביות הבעייתית הנובעת מתוך הפרסומת הטלוויזיונית הסטנדרטית, אשר בדרך מאופיינת בהפסקת התכנית המשודרת (אם סרט או תכנית טלוויזיה כלשהי), ויציאה לפרסומות מוגדרות ולעיתים אף ארוכות, החלו הופעתן של סוג פרסומת אחר, פרסומות סמויות. בעוד הפרסומת ׳הגלויה׳ יצרה חוצץ ברור בין התוכן המשודר ובין הפרסומת, הפרסומת הסמויה מאפשרת זרימה ותקשורת מסוימת בין התוכן והמסרים המובאים לצופים ובין המסר הצרכני (באלינט, 2012(.
פרסומות גלויות נוטעות להעניק את המסר שהן מעוניינות לבטא בצורה ברורה, לרוב סטנדרטית, ובאופן שנהיר שיוצא מפיו של בעל המסר עצמו (החברה המפרסמת), ואילו הפרסומת הסמויה מתכתבת עם התכנית, ולכן ברמות מסוימות, אף מראה תמיכה של יצרן התוכן במוצר, וזאת בצורה שפעמים רבות מאופיינת בפרסום מתחת לפני השטח, כאשר הצופים כביכול אינם מודעים לו (Karisik, 2014).
פרק 1: הקדמה ורקע תאורטי
א. הקדמה
ב. רקע תאורטי
רקע
מדיות מסורתיות
ערוצי הניו מדיה והשפעתם על המדיות המסורתיות
בין פרסום גלוי לפרסום סמוי
ג. בחינת ההשערות בספרות
פרק 2: שיטות מחקר
א. אוכלוסיית המחקר
ב. כלי המחקר
ג. הליך המחקר
ד. שיטת עיבוד הנתונים
פרק 3: ממצאים
א. השערות
ב. בדיקת ההשערות
פרק 4: סיכום ומסקנות
א. התייחסות ספציפית להשערות
ב. סיכום
ג. מגבלות המחקר
ד. המלצות למחקרי המשך
מקורות
נספחים
נספח א׳ – שאלון המחקר
נספח ב׳ – קישורים לתשדירי הפרסומת ולתכנית