1. התפיסה השיווקית של קוקה קולה
על פי אתר חברת קוקה קולה התפיסה השיווקית של חברת קוקה קולה הינה תפיסת המוצר. כלומר, קוקה קולה מאמינה כי צרכנים מעדיפים מוצרים שיעניקו להם את מירב האיכות גם אם מדובר במוצרים יקרים יותר. לפי אתר החברה, החברה מדגישה שמוצרי החברה הינם איכותיים ובטוחים לשימוש וכי נעשית במפעלי החברה בקרת איכות קפדנית על מוצרי החברה. כל אלו מדגישים כי החברה דוגלת בתפיסה שיווקית השמה דגש על מוצר איכותי שנותן מענה בתחום המשקאות הקלים.
2. שרשרת הערך של פורטר
הפעילויות הבאות באות לידי ביטוי בהקשר לשרשרת הערך של פורטר:
מיזוג פעילות האלכוהול תחת ניהול של מנכ"ל יחיד – פעילות זאת באה לידי ביטוי בשרשרת הערך של פורטר בתשתית העסק כאשר הניהול של כל המותג נעשה תחת מנכ"ל אחד. פעילות זו מאפשרת שליטה ובקרה טובה יותר בייצור ובשרשרת האספקה ללקוחות החברה כאשר כל החלטות של המותג מתבצעות באמצעות גורם יחיד המקל על אספקה טובה ויעילה יותר.
3. אסטרטגיות צמיחה – אסטרטגיות הצמיחה שבאים לידי ביטוי באירוע הינם בכניסה לייצור מוצרים חדשים בשווקים בינלאומיים. חברת קוקה קולה מתחילה לייצור ולשווק מוצרים חדשים מלבד קוקה קולה כמו מוצרים אלכוהוליים או מוצרי חלב עם פירות. מוצרים אלו נחשבים חדשים לחברה. בנוסף, החברה מתרחבת לשווקים חדשים בחו"ל באמצעות רכישת חברת קלובר הפועלת בדרום אפריקה חוץ מפעילותה בטורקיה וברומניה.