שיווק, 13003, 2021 א - ממ"ן 14 - 2 שאלות

מזהה: 6107

שאלה 1 – אפיון קהל המטרה למוצר הנבחר ובחינת יעילות הפילוח

קהל המטרה של המוצר החדש – קפה אורגני הינו מאופיין במשפחות צעירות ומבוגרות בגילאים שבין 25 ועד 80משכילים ובעלי רמה סוציואקונומי בינונית עד גבוהה עם מודעות לבריאות ואיכות הסביבה שצורכים מוצרי קפה ביום יום שמעוניינים בעולם נקי יותר עם מוצרים בריאים יותר.

להלן מאפייני הפילוח לפי בסיסי הפילוח הבאים:

פילוח גיאוגרפי – הפילוח הגיאוגרפי כולל ערים שבהם מרוכזים משפחות עם רמה כלכלית בינונית עד גבוהה שהינם בעלי מודעות לאיכות הסביבה ולחיים בריאים. בנוסף, בערים אלו קיימת מודעות לטיפוח איכות הסביבה ובריאות מצד ראשי הערים. בין ערים אלו ניתן למנות את רעננה, שוהם, סביון, תל אביב, כפר סבא ועוד.

 

שאלה 2 - חקר השוק והענף

המוצר משתייך לשוק מוצרי הקפה. לפי חברת הייעוץ קולקר (2016) שוק הקפה העולמי נעמד בשנת 2015 בכ – 75 מיליארד דולר והינו המשקה השני בחשיבותו לאחר מים. הביקוש לקפה צפוי לצמוח בעוד 4.7% בחמש השנים הקרובות כאשר לעיקר הגידול העולמי תורמים מדינות כמו סין, פנמה, איטליה, גרמניה וארה"ב המהווים את שוקי הקפה הגדולים בעולם. ברזיל הינה אחראית של כ – 30% מסך ייצור הקפה בעולם כאשר בשנים 2015-2016 סיפקה כ – 2,600 טון קפה מתוך 8,600 טון קפה שיוצרו. מדינות אחרות אחרי ברזיל בייצור קפה הינם וייטנאם וארה"ב.

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
1149
היקף עמודים:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.