שיווק מטרה - חברת קסטרו

מזהה: 7402

בהמשך לתרגיל הקודם, נתמקד בקסטרו. נתייחס למוצר חדש שנרצה להחדיר – אופנה מהירה באיכות גבוהה (בגדים אופנתיים ועמידים). להלן ניתוח פלחי השוק שנועדו לחדירה.

פלחים גיאוגרפיים: אנשים הגרים בישראל, ביישובים עירוניים, לרוב צפופים באוכלוסין, עם מגוון מקומות עבודה ואפשרויות בילוי.
פלחים דמוגרפיים: בני 20-40, בעיקר נשים, בעלי הכנסה חציונית ומעלה, בעלי השכלה תיכונית לכל הפחות, מידת דתיות נעה בין חילוניים למסורתיים בלבד, מעמד חברתי בינוני ומעלה, שייכים לדור ה-Y ולדור ה-Z, רווקים או הורים צעירים (משפחות גרעיניות קטנות – עד 3 ילדים).
סוג לקוח: פרטי.
התנהגותי: לקוחות חוזרים, נאמנים, אך יחליפו את המותג החביב עליהם אם יזהו כשל באיכות / מחיר גבוה מדי; צורכים לשם הנאה, אבל מעדיפים לצרוך מוצרים באיכות גבוהה; תדירות צריכה גבוהה (פעם בשבועיים עד חודש); נכונים לקנות בחנויות שמכירים וסומכים עליהן; מפיקים בעיקר תועלות נפשיות מהצריכה כמו קבלה, שייכות, הרגעת חרדות.
פילוח פסיכוגרפי:

אישיות:  אופנתיים (נהנים ללבוש את ה"אופנה האחרונה", קוראים על אופנה, צופים בסרטוני אופנה) אך גם מתוחכמים (נהנים במקביל מבגדים קלאסיים שמעניקים מראה סולידי, רוצים שהבגד ייראה איכותי לעין החיצונית);  מודעות אקולוגית / הומנית נמוכה (לא אכפת להם איפה מייצרים את הבגדים, לא אכפת להם מה קורה עם "עודפים" שנזרקים); מחפשים קבלה חברתית (לובשים מותגים שהשאר לובשים, לא רוצים להתבלט בצורה קיצונית); הדוניסטיים (מחפשים הנאות מידיות שמתבטאות בין היתר ב"שופינג"); טיפוסים שאפתניים.

165.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
2691
היקף עמודים:
8
מספר מקורות:
1
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.