תוכנית שיווקית - שופס מרצ'נדייז בע"מ

מזהה: 2752
מאמר חם

3.ניתוח המצב השיווקי הנוכחי

 

תיאור החברה וסביבתה – חברת שופס מרצ'נדייז בע"מ הינה חברה פרטית שהוקמה בספטמבר 2015, החברה עוסקת בשני אפיקי פעילויות עיקריים: מכירת מרצ'נדייז בהופעות של זמרים מחו"ל ומכירת מוצרי אופנה כגון: נעלי בייסיק של חברת סופרגה, נעלי ספורט של חברת ריבוק ואולסטאר. בנוסף החברה מוכרת נלוות כגון: גרביים מיוחדות (בעונה), תיקי אופנה, כפכפי הוויאנס, בגדי ספורט, כובעים של חברת 47. מוצרי החברה ממותגים תחת המותג Freakers .

לחברה כיום 3 סניפים בגוש דן, דוכן קניון איילון, דוכן קניון גבעתיים וחנות דיזינגוף סנטר. החברה הקימה וסגרה סניפים נוספים לאורך תקופת פעילותה מסיבות שונות, למשל: בדוכן בקניון עזריאלי ת"א היו הפסדים לאורך תקופה ממושכת. מנגד, מנכ"ל החברה קיבל אפשרות לפתוח מעת לעת חניות פופ-אפ לדוגמא חודשיים בקניון רמת אביב, חודשיים דוכן עודפים בקניון עזריאלי ת"א. פתיחת חנויות בקונספט זה נוחל הצלחה לרשת.

התפיסה השיווקית המאפיינת את פעילותה הנוכחית של החברה – תפיסתה השיווקית של החברה בפעילותה כיום הינה מתן מענה לצורך הלבשה והנעלה של פלחים רבים ככל האפשר באוכלוסייה תוך שמירה על איכות גבוהה של מוצרים. כך למשל, החברה מוכרת מוצרים ממותגים של חברת ריבוק, אולסטאר וסופרגה שממוצבים כמוצרים איכותיים המיובאים מחו"ל.

מצד שני החברה שומרת על רמת מחירים כזאת שתתאים לצרכן הישראלי והרגלי הצריכה שלו. כך למשל, מוצרים ממותגים נמכרים ברמות מחיר של בין 500 ₪ - 600 ₪ אך קיימים גם מחירים נמוכים יותר ומחירי מבצע כך שיתאימו לרמה של הצרכן הישראלי הממוצע.

 

3.                ניתוח המצב השיווקי הנוכחי

3.3             תמהיל השיווק של החברה

3.4              תיאור סביבת המיקרו של החברה

3.5              תיאור סביבת המאקרו של החברה

3.6             ניתוח S.W.O.T

3.7             תיאור המסקנות והסוגיות העולות מהניתוח

4.                הגדרת יעדים – להלן הגדרת היעדים של חברת שופס מרצ'נדייז בע"מ

5.                אסטרטגיה שיווקית

5.1              אפיון הפעילות החדשה במונחי המודל של אנסוף

5.2              שוק המטרה

5.3              מיצוב

5.4              החלטות קו מוצר

5.5              החלטות מחיר

5.6              הפצה

5.7              שירות

5.8              פרסום

5.9              קידום מכירות

5.10           מו"פ ומחקר שוק

6.                תוכנית פעולה

7.                אמצעי בקרה, קשיים וסיכונים

8.                ביבליוגרפיה

9.                נספחים

 

320.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
5130
היקף עמודים:
19
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.