3.ניתוח המצב השיווקי הנוכחי
תיאור החברה וסביבתה – חברת שופס מרצ'נדייז בע"מ הינה חברה פרטית שהוקמה בספטמבר 2015, החברה עוסקת בשני אפיקי פעילויות עיקריים: מכירת מרצ'נדייז בהופעות של זמרים מחו"ל ומכירת מוצרי אופנה כגון: נעלי בייסיק של חברת סופרגה, נעלי ספורט של חברת ריבוק ואולסטאר. בנוסף החברה מוכרת נלוות כגון: גרביים מיוחדות (בעונה), תיקי אופנה, כפכפי הוויאנס, בגדי ספורט, כובעים של חברת 47. מוצרי החברה ממותגים תחת המותג Freakers .
לחברה כיום 3 סניפים בגוש דן, דוכן קניון איילון, דוכן קניון גבעתיים וחנות דיזינגוף סנטר. החברה הקימה וסגרה סניפים נוספים לאורך תקופת פעילותה מסיבות שונות, למשל: בדוכן בקניון עזריאלי ת"א היו הפסדים לאורך תקופה ממושכת. מנגד, מנכ"ל החברה קיבל אפשרות לפתוח מעת לעת חניות פופ-אפ לדוגמא חודשיים בקניון רמת אביב, חודשיים דוכן עודפים בקניון עזריאלי ת"א. פתיחת חנויות בקונספט זה נוחל הצלחה לרשת.
התפיסה השיווקית המאפיינת את פעילותה הנוכחית של החברה – תפיסתה השיווקית של החברה בפעילותה כיום הינה מתן מענה לצורך הלבשה והנעלה של פלחים רבים ככל האפשר באוכלוסייה תוך שמירה על איכות גבוהה של מוצרים. כך למשל, החברה מוכרת מוצרים ממותגים של חברת ריבוק, אולסטאר וסופרגה שממוצבים כמוצרים איכותיים המיובאים מחו"ל.
מצד שני החברה שומרת על רמת מחירים כזאת שתתאים לצרכן הישראלי והרגלי הצריכה שלו. כך למשל, מוצרים ממותגים נמכרים ברמות מחיר של בין 500 ₪ - 600 ₪ אך קיימים גם מחירים נמוכים יותר ומחירי מבצע כך שיתאימו לרמה של הצרכן הישראלי הממוצע.
3. ניתוח המצב השיווקי הנוכחי
3.3 תמהיל השיווק של החברה
3.4 תיאור סביבת המיקרו של החברה
3.5 תיאור סביבת המאקרו של החברה
3.6 ניתוח S.W.O.T
3.7 תיאור המסקנות והסוגיות העולות מהניתוח
4. הגדרת יעדים – להלן הגדרת היעדים של חברת שופס מרצ'נדייז בע"מ
5. אסטרטגיה שיווקית
5.1 אפיון הפעילות החדשה במונחי המודל של אנסוף
5.2 שוק המטרה
5.3 מיצוב
5.4 החלטות קו מוצר
5.5 החלטות מחיר
5.6 הפצה
5.7 שירות
5.8 פרסום
5.9 קידום מכירות
5.10 מו"פ ומחקר שוק
6. תוכנית פעולה
7. אמצעי בקרה, קשיים וסיכונים
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים