הפעילות הספורטיבית מלווה את המין האנושי עוד מראשיתו, לצרכים תכליתיים. במהלך השנים ועד למאה הנוכחית הפכה הפעילות הספורטיבית למקצועית יותר ויותר, תחילה דרך המשחקים האולימפיים אשר ראו בספורט גורם אשר מקנה ערכים ועד למשחקי ספורט פופולריים אשר הפכו להיות נפוצים יותר במהלך המאה האחרונה. העלייה בשעות הפנאי של האדם והשיפורים באמצעי הצפייה הפכו את הספורט לאמצעי בידורי תרבותי נפוץ. בקרב החברה האנושית והוא מעסיק רבים, בין אם כצופים ובין אם כבעלי עניין בעיסוקי הספורט.
תמורה נוספת אשר מאפיינת את נושא עבודה זו היא השינויים בתחום תרבות הספורט, עם דגש על תרבות האוהדים, עקב השיפורים והשינויים הטכנולוגיים של עולם האינטרנט והרשתות החברתיות בשנים האחרונות. שינויים אלו יוצרים קהילות מקוונות של אנשים אשר כל הצורך שלהם בפעילות הוא להתחבר לפלטפורמה מסוימת אשר מעבירה את התכנים ומשתפת אותם בין כל החברים אשר מחברים אליה. באופן כזה הנגישות של האנשים למידע והיכולת שלהם להתחבר הופכת להיות קלה יותר מאי פעם בעבר. תופעה זה יוצרת כוח חדש בידי האוהדים אשר מהווים את ליבה של קבוצת הספורט השונות ואשר מסוגלים להשפיע על הצביון והאופי של קבוצות הספורט השונות. מכאן עולה השאלה האם באמת יש ביכולתם של אוהדי הקבוצות להשפיע על מדיניות ואופי הקבוצה דרך השימוש באמצעים אלו של רשתות חברתיות עם דגש על רשת הפייסבוק, הרשת החברתית הנפוצה ביותר במדינות ישראל. הדרך שבה יכולים האוהדים להשפיע על הנעשה בקבוצה חייבת להיעשות באמצעות השפעה על הנהלת הקבוצה ולכן כאשר נבחן את השאלה הזו נעסוק ביכולת ההשפעה של האוהדים על ההנהלה בכל הנוגע לתהליכי קבלת ההחלטות בקבוצה.
מבוא
ספרות מחקר
אהדה לקבוצות בספורט
אינטראקציה בין האוהדים להנהלה
השפעה של אוהדים על ההנהלה
השפעה של אוהדים על ההנהלה בעידן האינטרנט והרשתות חברתיות
שיטות מחקר
ממצאים
ניתוח
סיכום
ביקורת עצמית לאחר המחקר
ביבליוגרפיה