השימוש של אתרי תיירות ברשת הפייסבוק

מזהה: 5010
מאמר חם

ממ"ן 13- תרבות, תקשורת ופנאי בישראל

סקירת ספרות

מהפכת האינטרנט והטכנולוגיה היוו מהפכות של ממש בתחומים שלמים בחיים האנושיים, כאשר את אחד מהשינויים הגדולים ביותר ניתן לראות באופן בו אנשים צורכים מוצרים שונים, כולל הבחירה ביעדי התיירות שלהם. תעשיית התיירות נתפסת כאחת מהתעשיות שהושפעו באופן הבולט ביותר ממהפכת הטכנולוגיה בכלל, והופעתן של המדיה החדשה והרשתות החברתיות בפרט (Bizirgianni and Dionysopoulou, 2013; Mizrachi and Sellitto, 2015; Kaur and Kaur, 2016). הגישה למידע רלבנטי ועדכני מאפשרת לאנשים לקבל החלטות משמעותיות בנוגע לתכנון הנסיעות שלהם ומאפייני הרשתות החברתיות (מיידיות, גישה קלה מכל מקום, כולם יכולים להשתתף, המשתתפים מעודדים ליצור תוכן בעצמם) משנים את תעשיית התיירות ואת האופן בו היא התנהלה. בהתבסס על כך, הצעת המחקר הנוכחית עוסקת באופן בו גורמים מסחריים כמו אתרי תיירות ומפעילי אטרקציות תיירותיות עושים שימוש באמצעי המדיה החדשים, ובפרט דפים ברשת פייסבוק, לטובת השגת רווחים וקידום מטרותיהם. עצם הדיון בשימושים מסחריים של הרשתות החברתיות על ידי גורמים כדוגמת תעשיית התיירות והמשמעויות הנלוות לכך נשען על אימוץ גישה ביקורתית כלפי תקשורת ומדיה.

הנחת יסוד של עבודה זו היא שעל אף השוני בין המדיה המסורתית למדיה החדשה, והרשתות החברתיות בפרט כייצוג הבולט שלה, ניתן להחיל את התובנות של הגישה הביקורתית הקלאסית בלימודי תרבות כלפי תרבות ותקשורת גם על המדיה החדשה. ראשית יש להבין את אותה ביקורת. ההוגה הבולט בגישה זו, אדורנו (2000) רואה את כל תעשיית התרבות כמניפולטיבית וכזו המשרתת את האליטות (בעיקר הכלכליות) במסווה של בידור.

115.00 ₪
סוג עבודה:
הצעת מחקר
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
תקשורת כתרבות
תגיות:
אינטרנט | סוציולוגיה ואנתרפולוגיה
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
1819
היקף עמודים:
5
מספר מקורות:
6
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.