מגפת הקורונה הביאה עמה השפעה בריאותית ברורה על הציבור והשפעות נוספות אשר המחקר עוסק בהם בימים אלו. השפעות אלו באות לידי ביטוי בחרדה מוגברת של הציבור ושל חוסר ידע ויכולת ההתמודדות עם הסיטואציה הקשה אשר משפיעה עליו ועל החברה שבה הוא חי. מרבית העולם היה נעול בסגר במשך מרבית השנה הזה, או שהיו הגבלות רבות אשר שינו את אופי התעסוקה שלו ואת דרך החיים השגרתית שלו.
אחת הבעיות אשר אפיינו את השפעת המגפה הייתה כיצד ניתן להפחית חרדה בקרב הצרכנים וכיצד ניתן לבטל את הדיס אינפורמציה בתור גורם משפיע עליהם, לעומת המידע המדעי הנכון שהם צריכים לקבל. אחת האפשריות בהן בחרו בחברות השונות בעולם היה יצירת מודעות נכון על ידי פרסום מידע מדעי נכון. המטרה הייתה לנסות להשפיע על הצרכנים ועל התודעה שלהם באמצעות פרסום מידע בתור אמצעי להפחתת החרדה בקרב הצרכנים.
עבודה זו תבקש לבחון את ההשפעה של פרסום המידע עבור הצרכנים מבחינת ההשפעה האפשרית על החרדה שלהם. שאלת המחקר של העבודה תהיה
האם פרסום מידע יכול לשמש בתור אמצעי להפחתת חרדה בתקופת הקורונה?
השערת המחקר
משתנה תלוי: פרסום מידע. משתנה זו היא הפרסום עצמו והשאלה היא האם הוא מסוגל להשפיע על המשתנה הבלתי תלוי.
משתנה בלתי תלוי: הפחתת חרדה. זהו המשתנה אשר אמור להיות מושפע, או לא, מההשפעה שלה משתנה התלוי.
מבוא
סקירת ספרות
סיכום
ביבליוגרפיה