שומרי הסף ורשתות חברתיות

מזהה: 3406
מאמר חם

קרין נהון מציעה תיאוריה של שמירת סף של רשתות חברתיות המורכבת ממיון ומחשיבות. היא מציעה טיפולוגיה של חשיבות שמירת הסף ברשת שמתבססת על התשתית שנוצרה במיון שמירת הסף.

המטרה שלה היא לזהות מי הם שומרי הסף, על מה הם שומרים, למה ואיך. וגם להבין את היחסים של החשיבות של שומרי הסף, את היחסים בין שומרי סף, בין שומרי סף ומושא השמירה (הנשלטים).  

זיהוי של שמירת סף של רשת מציע אוצר מלים ותיוג של הזיהוי של שומרי הס, והמנגנונים שלהם. חשיבות  - עד כמה מתעדפים שומרי הסף את הדרישות המתחקות של מושאי השמירה (הנשלטים).

של שמירת סף של רשת משתמשת בתשתית הזאת על מנת להבין את מערכות היחסים בין שומרי הסף לבין מושאי השמירה.

הכוח הפוליטי שלהם ביחס לשומר הסף – המטרה המרכזית של שמירת סף היא שליטה על מידע. שליטה על המידע היא לעתים קרובות שיקוף של מאבק כוחות של בעלי העניין להשיג אינטרסים פוליטיים. לכן יש לנתח את מאבקי הכוחות של בעלי העניין.
היכולת שלהם לייצר מידע – היכולת של אליטות או שומרי סף אינדיבידואליים לייצר מידע. הרשת החברתית היא לא לגמרי פתוחה ודמוקרטית כפי שנהוג לחשוב. כמו כן, היכולת של מושאי השמירה לייצר מידע אינה מבטיחה שמידע זה יגיע לאנשים אחרים.
היחסים שלהם עם שומר הסף – לא מדובר כאן רק ביחסי כוח פוליטיים אלא בקשר ישיר ובמו״מ שמתקיים בין שומרי הסף למושאים.
האלטרנטיביות שלהם בהקשר של שמירת סף – האלטרנטיבות שיש בידי מושאי השמירה בנקודת זמן מסויימת, אם בכלל. לעתים קרובות האוטונומיה של המושאים תלויה בכללים ובטכנולוגיות ששומרי הסף מספקים.

60.00 ₪
סוג עבודה:
נייר עמדה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | מדעי המדינה ויחבל | תקשורת
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.