אלישה קיז, או אלישה אוג׳לו קוק, בהתייחס לשמה האמתי, נכנסה לחיינו בתחילת שנות ה-2000, וזאת בזכות קולה הייחודי, אשר ביטא קול שחור וייחודי אשר סחף אחריו מיליונים ברחבי העולם, כמו גם במדינת ישראל, שילב בשיאו אספקטים חשובים ובלתי נפרדים מהתרבות השחורה בארצות הברית, לצד כישרון ומיומנות יוצאת דופן בפסנתר, אשר זו היא אשר מתגלמת מתוך שם הבמה שלה (Love, 2015). אלישה, כביטוי לשורשיה, משפחתה וקהילתה, ו-׳קיז׳, המזכירים את שם משפחתה האמתי, אך מייצרים קשר עם כלי הנגינה המרכזי שלה – קלידים.
הסיבה העיקרית שבחרתי בדמותה של אלישה קיז, נובעת מכך שחוץ מהיותה זמרת ואמנית מחוננת ומצליחה, יחדיו עם מפיק הקולנוע ליג בלייק, אלו הקימו את העמותה Keep a Child Alive (אשר ראשי התיבות של העמותה מתכתבות אף הן עם שמה של קיז), אשר מטרתה לסייע לילדים בהודו ובמדינות אפריקה להתמודד עם מחלת האיידס (Traub, 2008). קיז, רק בת 40, נשואה עם ילדים, נחשבת לפמיניסטית ואחת מהדמויות הפעילות ביותר בתחום האקטיביזם והפוליטיקה האמריקאית, כאשר יחד עם ליגת הפוטבול האמריקאית (ה-NFL) הקימה קרן צדקה אשר פעלה לסיוע ושיקום של עסקים אפרו-אמריקניים בארצות הברית (Hancock, 2015).
הקדמה
1. סקירת ספרות
1.1 ידוענים ככוח שיווקי
1.2 שיווק פוליטי וחשיבותו במציאות החדשה
1.3 ידוענים כמשפיענים אידיאולוגיים
2. שיטת המחקר
2.1 הליך המחקר
2.2 משתתפי המחקר
2.3 שיטות הניתוח של הממצאים
3. פרק הממצאים
3.1 הניתוח הרטורי
3.2 הניתוח התמטי
4. דיון
5. מקורות
נספחים
נספח א׳: מדריך השאלון
נספח ב׳: ראיונות המחקר
נספח ג׳: החומר המנותח