שימוש ברשתות חברתיות בזמן בחירות - סקירת ספרות

מזהה: 1505
מאמר חם

הקשר בין הבוחרים לפוליטיקאים התקיים בעבר דרך מוסדות המפלגה בעיקר. אך כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה, מאפשרים אמצעי התקשורת ההמוניים היכרות אישית עם פוליטיקאים רבים, כאשר האחרונים, ביחד עם מפלגותיהם, עושים שימוש רב בכלי התקשורת. הבוחרים מעדיפים כיום את אישיותם של הפוליטיקאים על פני מוסדות פוליטיים, ומכאן, שכלי התקשורת בעשורים האחרונים השתלטו על תפקיד המפלגות כגורם אשר מארגן ומעצב את מסע הבחירות, שהפך לעניין תקשורתי הרבה יותר מאשר מפלגתי.[1]

בשנות השישים של המאה העשרים עלה כוחה של הטלוויזיה, אז החל עידן חדש בתקשורת הפוליטית, כאשר יותר ויותר אנשים נחשפו לשידורי הטלוויזיה והפכו עקב כך לפתוחים יותר לשינוי עמדותיהם המפלגתיות.[2] עם כניסתו של גורם חדש לקראת סוף המאה העשרים, האינטרנט, אמצעי המאפשר קבלה והעברה של מידע בלא צורך בכישורים מיוחדים או במשאבים כלכליים רבים, מתקיים מרחב ציבורי חדש, אשר מאפשר לציבור לקבל מידע לפי בחירתו ולהגיב עליו ללא תלות בזמן או מקום.[3] בעקבות התפתחות טכנולוגית זו, דרכי המעקב אחר הפוליטיקאים משתכללות, כאשר הציבור נחשף למידע זמין אודותיהם, יכול לעקוב אחר פעילותם באמצעי תקשורת שונים ולבחור את דפוסי ההשתתפות הפוליטית שלו.[4]

 

195.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | מדעי המדינה ויחב"ל | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
3136
היקף עמודים:
8
מספר מקורות:
14
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.