על הקשר בין אושר למאפיינים אישיותיים

מזהה: 3237
מאמר חם

מבוא:

תמיד סקרן אותי לדעת מהם הגורמים אשר מובילים לאושר, האם זהו ממון רב? משפחה מרובה ילדים? או שמא זאת קריירה מצליחה? בעבודת מחקר זו אנסה להתחקות אחרי כמה מאפיינים אישיותיים ולהבין את ההשפעה שלהם על מידת האושר אצל אנשים, הייחוד של עבודת מחקר זו יהיה בהתמקדות בנטיות פוליטיות ובהשוואה בין שתי הקצוות השונים, ולראות מי מהם יותר מאושר, הצד הימני של המפה או השמאלי. במילים אחרות שאלת המחקר העיקרית של המחקר תהייה: כיצד נטייה פוליטיות ומשתני רקע נוספים משפיעים על מידת האושר של האדם?

שיטת העבודה תהייה שימוש בשאלון אינטרנטי אשר ימדוד את מידת האושר של הנחקרים ואת הנתונים האישיים שלהם כגון: מצב משפחתי, מצב כלכלי ובריאותי, נטייה פוליטית ודתית.

מבנה העבודה באופן כללי יהיה מורכב מ: מבוא קצר בו אציג את נושא העבודה ושאלת המחקר. לאחר מכן, תבוא סקירת ספרות מקיפה של תאוריות שונות המנסות להסביר את התופעה, כאשר  סקירת הספרות תוביל אל פיתוח השערות המחקר. הפרק הבא יכלול את שיטת העבודה של העבודה, בו יוגדרו אוכלוסיית המחקר המשתנים וכלי המחקר. לאחר מכן יוצגו ממצאי המחקר דרך טבלאות וגרפים, ובפרק האחרון יפותח דיון המשלב את הממצאים של המחקר עם התאוריות שנסקרו בתחילת העבודה תוך נתינת הסברים מקיפים לאישוש או הפרכת השערות המחקר.

 

סקירת ספרות:

מהו אושר?

 הנושא של אושר נחקר בהרחבה ושורשיו הולכים אחורה עד לשנות ה-50, בראייה רחבה למחקר על אושר יש שלושה זרמים עיקריים בהם מתמקדים המחקרים והחוקרים. 

130.00 ₪
סוג עבודה:
הצעת מחקר
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
עבודה סוציאלית | פסיכולוגיה
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
2024
היקף עמודים:
8
מספר מקורות:
15
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.