האהבה היא עיוורת- ניתוח ויזואלי של תוכנית ריאליטי

מזהה: 7332
מאמר חם

בשנת 2020 עלתה לאוויר בחברת הטלוויזיה האמריקאית Netflix סדרת הריאליטי "האהבה היא עיוורת" (Love is Blind). בסדרה השתתפו 30 גברים ונשים ששאיפתם העיקרית היא להתאהב ולמצוא זוגיות.

הסדרה צולמה במשך 10 ימים, בהם הגברים והנשים שהו בחדרים נפרדים, ונפגשו למספר דייטים עם פרטנרים שונים בכל יום, אך במקום שיהיו אלו דייטים "רגילים", הם היו מעין בליינדייטים, במלוא מובן המילה, כלומר גם במהלך הדייט השחקנים לא ראו אחד את השני, אלא רק שמעו את האחר, כשהפרידה ביניהם מחיצה.

משך הדייטים היו דייט בכל יום במשך 10 ימים עם כל פרטנר (הם יכלו לצאת עם כמה פרטנרים ביום אחד), כשבתום 10 הימים בני הזוג שבחרו אחד בשני (מתוך כמה אנשים איתם יצאו) התארסו ורק לאחר מכן ראו אחד את השני, כאשר תאריך החתונה המיועד היה ל-4 שבועות לאחר מכן.

בעבודה זו אבצע ניתוח ביקורתי על הפרק הראשון, "Is Love Blind?", מתוך עונה מס' 1 של הסדרה, על ידי ניתוח סמיוטי וקונוטטיבי של הסימנים והאלמנטים האודיו-טקסטואליים-וויזואליים השונים העולים מן הצפייה בסדרה. בתוך כך, אנסה להראות אילו מסרים מועברים מהתכנית ומיוצרי הסדרה ישירות או באופן סמוי לצופה, באמצעים חזותיים שונים.

בניתוח אשתמש בעין ביקורתית, ואחקור כיצד סממנים תרבותיים הבאים לידי ביטוי בסדרה משפיעים על הצופים בה, וכיצד מערכות הסימנים השונות ויחסיהן אלו עם אלו, טוענות את הפרק במשמעויות המשרתות את הסימנים האלו.

 

פתיח

גוף העבודה

סיכום

ביבליוגרפיה

120.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
תקשורת
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
1944
היקף עמודים:
9
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.