האופן בו נשים מוצגות בשלטי חוצות של עמותת אפרת

מזהה: 5091
מאמר חם

ייצוג נשים בתקשורת הוא נושא אשר נדון רבות הן בשיח הציבורי והן בשיח האקדמי כאשר עיקרו של השיח הוא על שכיחות ייצוגן של הנשים ועל אופן ייצוגן.

עבודה זו עוסקת באופן בו נשים מוצגות בשלטי חוצות של עמותת אפרת כאשר במסגרת העבודה תחקר שאלת המחקר: מהו הייצוג של הנשים בתופעת ההפלה בשלטי החוצות בישראל?

המחקר בעבודה יתבצע בשיטה איכותנית כאשר כלי המחקר הוא ניתוח תוכן.

התוכן אשר ייחקר הוא חמש שלטי פרסומת של עמותת אפרת.

פרסומות מסחריות ואידיאולוגיות מנותחות באופנים שונים בהתאם למודלים רלוונטיים. במחקר הנדון ניתוח התוכן יבוצע דרך זיהוי המרכיבים בהתאם למתודה של בארת' ודרכו יוצגו ממצאי המחקר.

המתודה של בארת' מאפשרת לנתח את התוכן דרך המסר הלשוני הכתוב, דרך הדימוי החזותי המוצמד לו ודרך הקונוטציה, שהיא תלוית תרבות.

העבודה תפתח בפרק של סקירת ספרות אשר תכיל בתוכה מידע תיאורטי אקדמי הנוגע לתמות המחקר הרלוונטיות.

לאחר מכן יוצג פרק אשר יתאר את שיטת המחקר, לאחריו יוצג פרק ממצאים והעבודה תחתם בפרק סיכום. בפרק הסיכום יוצג דיון שיכיל אינטגרציה של ממצאי המחקר וסקירת הספרות באופן שיוביל למענה על שאלת המחקר.

עבודה זו עשויה להרחיב את התרומה לשדה האקדמי בהיבט של האופן בו משתמשים מפרסמים בנשים בשלטי פרסומת.

25.00 ₪
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
2028
היקף עמודים:
13
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.