השפעת ׳ידוענים׳ (סלבריטאים) על בני נוער ברשת החברתית

מזהה: 4849
מאמר חם

מחקרים, כמו למשל של האקלי ואחרים (Hackley, Hackley & Bassiouni, 2018), מראים כי זה זמן רב שעולם הפרסום מוצא בפרסום על ידי סלבריטאים, או ידוענים, לפי כינויים העברי התקני, כפרסום נוח, יעיל, ובעיקר כזה המביא תוצאות משמעויות, המתבטאות בעיקר בכוונות הרכישה של קהל היעד. הידוענים מצליחים כל כך, מסיבות רבות, הקשורות בתשומת הלב אותו הם מושכים, החשיפה הנלווית אליהם והכי חשוב – יכולתם לקשור את המוניטין שלהם למוניטין של המוצר, וכך לאפשר ׳קיצור דרך׳ למוצר או שירות מתפתח, אשר יהפוך אותו ללגיטימי ואף פופולארי במהירות רבה יחסית. עם זאת, אלו דווקא המוצרים הפופולאריים, שכבר ממילא מצליחים, אשר משתמשים בידוענים, לאו דווקא כדי לחזק את המוצר או השירות, אלא לחילופין, כדי לשמר את כוחו ומעמדו בקרב הציבור (Kaushik & Baliyan, 2017).

זאת ועוד, הכלי הפרסומי המשמעותי ביותר כיום, גם אם עדיין נמצא בחיתוליו, ואף כי זה מתפתח ומשתנה ללא הרף, הינו הכלי הפרסומי של המדיה הדיגיטאלית, המדיה החדשה, בחסות הרשת החברתית. הרשת החברתית, בשנים האחרונות, נחשבת לחלק בלתי נפרד מחייו של האדם המערבי הממוצע, וזאת עקב השילוב של הרשת החברתית עם הטלפון הסלולארי, ההופך את השימושים הרבים של הרשתות החברתיות, אם בשל מניעים חברתיים, בידוריים או אינפורמטיביים, לזמינים בכל זמן ובכל מקום. כמו גם את המערכת השיווקית שהרשתות החברתיות מקדמות (Huang & Su, 2018).

 

מבוא

1.         סקירת ספרות

1.1 כוונות רכישה

1.1.1  פרסום מפה לאוזן 

1.1.2  נאמנות למותג

1.1.3  החלפת מותגים

1.1.4  תלונות על מותגים

1.2 פרסום באמצעות ידוענים

1.2.1  הידוען כמפרסם

1.2.2  אסטרטגיות של מפורסמים בפרסום

1.3 השפעות של מפורסמים על כוונות רכישה

1.3.1  השפעות של פרסום באמצעות ידוענים על הקהל הרחב

1.3.2  השפעות של פרסום באמצעות ידוענים על צעירים

1.4 סיכום סקירת הספרות

1.4.1  רציונל המחקר ומודל המחקר

1.4.2  השערות המחקר

1.4.3  משתני המחקר

2.     מתודולוגיה

2.1 אוכלוסיית המחקר ושיטת הדגימה

2.2 הליך המחקר

2.3 כלי המדידה

2.4 עיבוד הנתונים

2.5 תרומת הממצאים למטרות המחקר

2.6 נגישות לשדה המחקר.

2.7 מגבלות המחקר

2.8 לוח זמנים של ביצוע המחקר

3.     ממצאים

3.1 סטטיסטיקה תיאורית

3.2 בחינת השערות המחקר

3.3 בחינת השפעות דמוגרפיות על השערות המחקר

4.     דיון ומסקנות

4.1 נאמנות כתכונה אנושית

4.2 תחלופת מותגים במעורבות נמוכה

4.3 פתרון לבעיה כקונפליקט בין צרכן למותג 

4.4 תלונות על מותגים בקרב בני נוער

4.5 סיכום ומגבלות המחקר

נספחים

נספח א׳: שאלון המחקר

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
אינטרנט | תקשורת
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
9783
היקף עמודים:
18
מספר מקורות:
15
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.