יחסי תקשורת ופוליטיקה: סיקור בחירות

מזהה: 941
מאמר חם

עבודה זאת בוחנת כיצד סיקרו עיתונים שונים בישראל את מערכת הבחירות שהתקיימה בשנת 2015. כזכור הייתה זאת מערכת בחירות צמודה בה זכה לבסוף ה"ליכוד" בראשות בנימין נתניהו בניצחון על "המחנה הציוני" בראשות הרצוג, זאת בניגוד לתחזיות של מרבית כלי התקשורת והפרשנים בשבועות האחרונים שקדמו ליום הבחירות.
לאחר מערכת הבחירות עלתה הטענה כי אמצעי התקשורת לא ביצעו את עבודתם כראוי והציגו תחזיות מוטעות שהתבססו על רצונם לראות את הרצוג גובר על נתניהו. כנגד טענה זאת יש הטוענים כי דווקא נתניהו הוא זה הנהנה מתמיכה מוחלטת של אחד מכלי התקשורת הנפוצים בישראל, העיתון "ישראל היום".
בעבודה זאת בחנתי אם התקיימה אפליה כזאת והאם כתוצאה מכך נוצרה התחושה בציבור כי נתניהו עומד להפסיד בבחירות.
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
חלק מחקרי
דיון ומסקנות
רשימת מקורות

 

500.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
קורס:
תקשורת כתרבות
תגיות:
תקשורת
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
8044
היקף עמודים:
30
מספר מקורות:
16
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.