חוקרים רבים, לאורך השנים, בחנו את המסרים, הערכים והאידאולוגיות המוצגים בתקשורת, את האופנים בהם מיוצגים קבוצות אוכלוסייה השונות בגיל, מוצא, מיעוטים ועוד. כמו כן, מחקרים רבים בחנו את אופן הבניית קונבנציות הייצוג באמצעות התקשורת. בעבודתי זו אנסה לבחון על בסיס מספר מחקרי ייצוג תקשורתי וניתוח טקסט טלוויזיוני, את אופן ייצוג הילדים בתכניות הריאליטי, תוך התמקדות בתכנית "מאסטר שף ילדים".
במאמרו מציג קארי (1989) מטאפורה המסבירה את התרבות. זוהי מטאפורת "הדג במים", אשר באמצעותה קארי מדמה את האדם לדג ואת התרבות למים. בדיוק כפי שהדג אינו מודע למים כמים, אלא חי בתוכם וניזון מהם, כך גם האדם חי בתוך התרבות ללא מודעות אליה. האדם חי בתוך התרבות וחשוף אליה באמצעות התקשורת, אותה מציג קארי באמצעות שתי גישות. הראשונה היא הגישה לתקשורת כהעברה. גישה זו מבקשת להציג את התקשורת ככלי להעברת מרבית המידע למרבית האנשים בפריסה הרחבה ביותר.
העבודה כוללת:
מבוא תיאורטי
מתודולוגיה
ניתוח 3 קטעים
סיכום ודיון
ביבליוגרפיה