ייצוג ילדים בתוכנית ריאלטי מאסטר שף

מזהה: 852
מאמר חם

חוקרים רבים, לאורך השנים, בחנו את המסרים, הערכים והאידאולוגיות המוצגים בתקשורת, את האופנים בהם מיוצגים קבוצות אוכלוסייה השונות בגיל, מוצא, מיעוטים ועוד. כמו כן, מחקרים רבים בחנו את אופן הבניית קונבנציות הייצוג באמצעות התקשורת. בעבודתי זו אנסה לבחון על בסיס מספר מחקרי ייצוג תקשורתי וניתוח טקסט טלוויזיוני, את אופן ייצוג הילדים בתכניות הריאליטי, תוך התמקדות בתכנית "מאסטר שף ילדים".
במאמרו מציג קארי (1989) מטאפורה המסבירה את התרבות. זוהי מטאפורת "הדג במים", אשר באמצעותה קארי מדמה את האדם לדג ואת התרבות למים. בדיוק כפי שהדג אינו מודע למים כמים, אלא חי בתוכם וניזון מהם, כך גם האדם חי בתוך התרבות ללא מודעות אליה. האדם חי בתוך התרבות וחשוף אליה באמצעות התקשורת, אותה מציג קארי באמצעות שתי גישות. הראשונה היא הגישה לתקשורת כהעברה. גישה זו מבקשת להציג את התקשורת ככלי להעברת מרבית המידע למרבית האנשים בפריסה הרחבה ביותר. 

העבודה כוללת:
מבוא תיאורטי
מתודולוגיה
ניתוח 3 קטעים
סיכום ודיון
ביבליוגרפיה

 

 

210.00 ₪
סוג עבודה:
פרה סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
מוסד אקדמי:
האוניברסיטה הפתוחה |
תגיות:
תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
3367
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
6
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.