סיכום מאמר - אמינות המקור והסיכון המחושב של eWOM ואימוץ מידע ע״י הלקוח בנוגע למוצר המזון

מזהה: 1468
מאמר חם

המחקר בוחן את הקשרים שבין אמינות מקור הeWOM (באז שיווקי שעשוי להפוך לויראלי אם המסר משכנע או משעשע דיו), הסיכון המחושב ואימוץ הלקוח את מידע מוצרי המזון בתיווך טיעון איכות ויעילות המידע. המחקר עשה שימוש במודל שכלול הייתכנות של אימוץ המידע שהוצג על ידי Sussman & Siegal (2003) על מנת לבחון את הנכונות לקנות מוצרי מזון. המחקר דגם 300 משתתפים פעילים ממספר איזורים בסין באמצעות שאלון, והמידע נותח באמצעות מודלינג משווה מבנית (SEM).  

המחקר התמקד במרכיבים מומחיות, אמינות, אובייקטיביות והומופיליות כמשתנים הצביעים על eWOM בהקשר לפורומים לקניות מקוונות.

אמינות המקור – מתייחסת לאמון של מקבל המידע כלפי מקור המידע.

סיכון מחושב – מתייחס לתחושות הצרכנים לגבי סבירות ותוצאות לא נעימות המהוות שיקול משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות.

איכות הטיעון, יעילות המידע ואימוץ המידע – איכות הטיעון מיוחסת לחוזק הממשי לטעון ולהעביר מסר. יעילות המידע היא תפיסת המשתמש האם מהימנות המידע, הערות קיימות או סקירות באינטרנט הם משמעותיות או לא, מכיוון שתפיסת יעילות מובילה לכוונות לקוח לאימות המידע. אימוץ המידע הוא תהליך שבו מידע יעיל ללקוחות מוביל למעורבותם בהערות ודיעות לקבלת החלטות.

25.00 ₪
סוג עבודה:
סיכום מאמר
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
682
היקף עמודים:
2
מספר מקורות:
1
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.