המחקר בוחן את הקשרים שבין אמינות מקור הeWOM (באז שיווקי שעשוי להפוך לויראלי אם המסר משכנע או משעשע דיו), הסיכון המחושב ואימוץ הלקוח את מידע מוצרי המזון בתיווך טיעון איכות ויעילות המידע. המחקר עשה שימוש במודל שכלול הייתכנות של אימוץ המידע שהוצג על ידי Sussman & Siegal (2003) על מנת לבחון את הנכונות לקנות מוצרי מזון. המחקר דגם 300 משתתפים פעילים ממספר איזורים בסין באמצעות שאלון, והמידע נותח באמצעות מודלינג משווה מבנית (SEM).
המחקר התמקד במרכיבים מומחיות, אמינות, אובייקטיביות והומופיליות כמשתנים הצביעים על eWOM בהקשר לפורומים לקניות מקוונות.
אמינות המקור – מתייחסת לאמון של מקבל המידע כלפי מקור המידע.
סיכון מחושב – מתייחס לתחושות הצרכנים לגבי סבירות ותוצאות לא נעימות המהוות שיקול משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות.
איכות הטיעון, יעילות המידע ואימוץ המידע – איכות הטיעון מיוחסת לחוזק הממשי לטעון ולהעביר מסר. יעילות המידע היא תפיסת המשתמש האם מהימנות המידע, הערות קיימות או סקירות באינטרנט הם משמעותיות או לא, מכיוון שתפיסת יעילות מובילה לכוונות לקוח לאימות המידע. אימוץ המידע הוא תהליך שבו מידע יעיל ללקוחות מוביל למעורבותם בהערות ודיעות לקבלת החלטות.