למידה דיאלוגית ושיתופית

מזהה: 3681
מאמר חם

הסבירו בפסקה אחת מה הטענות המרכזיות של המאמר?

המחבר טוען כי התמקדות אנשי החינוך בלימוד הקפי חומר גדולים  בפרק זמן קצוב מובילה את אנשי החינוך לפספוס מטרתם העיקרית – יצירת תהליכי למידה עצמאיים לטווח הזמן הארוך אצל תלמידיהם. באמצעות תהליכי למידה אלו, יוכלו התלמידים לחוות חוויות לימודיות משמעותיות ואישיות, ולחוות למידה משמעותית. זאת, תוך כדי הקניית יכולות שיאפשרו לתלמידים להתמודד בעתיד בצורה טובה יותר עם מציאות משתנה, ולרכוש ידע עדכני.

על מנת ליצור חוויית למידה משמעותית אצל תלמידיהם, על המורים לראות את תלמידים כבני אדם, תוך הכרת התלמידים והכרת בדעותיהם, חוויותיהם ורגשותיהם. כך, יווצר לתלמיד מקום פנוי ללמידה מבחינה רגשית וקוגניטיבית.

בחלקו השני של המאמר (פרק 7), מביא רוג'רס את העקרונות עליהם מתבססת גישתו תוך התמקדות במאפייני הלמידה, במאפיינים של חסמי למידה ובתפקידו של המורה כמסייע ללמידה.

 

הסבירו את מקומו של הדיאלוג במסגרת גישתו הכללית של ההוגה

על פי רוג'רס, הדיאלוג בין המורה לתלמידיו, צריך להתנהל בגובה העיניים, תוך שמירה על כנות, מתן הכרה באחר (מבלי לפסול אותו, גם אם הרגשתו של המורה מנוגדת להרגשת התלמיד), ומתן אפשרות לאחר להביע את עצמו. יתרה מכך, על המורה להיות אמפתי כלפי תלמידיו, ולעזור להם להבין את החוויות שהם מביאים לידי ביטוי כחלק מתהליך הלמידה שלהם.

0.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חינוך
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
459
היקף עמודים:
2
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.