השפעת הטכנולוגיה על הישגיי תלמידים בעלי צרכים מיוחדים

מזהה: 913


מטרת העבודה הנוכחית היא לבחון את השאלה האם לטכנולוגיה בחינוך ישנה השפעה על הישגים של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים. בעבודה נסקרו מספר סוגים של צרכים מיוחדים. באופן כללי, המושג "צרכים מיוחדים" מתייחס לילדים אשר מתאפיינים בקושי גדול יותר ללמוד מאשר רוב הילדים באותו גיל (Porter, 2002). ההתמקדות בעבודה הזאת הייתה על ילדים עם אוטיזם, לקויות למידה ספציפיות (דיסלקציה, דיסגרפיה ודיסקלקוליה), בעיות התנהגות ובעיות רגשיות, עיוורון או לקות בראייה וחרשות או לקות שמיעה. הדפוס הכללי אשר עולה מהממצאים של הסקירה מעלים כי קיימים יתרונות לשילוב של טכנולוגיות בחינוך בהקשר של תלמידים עם צרכים מיוחדים. 
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
דיון וסיכום
מקורות
 
 

570.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
לקויי למידה
תגיות:
חינוך
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
9138
היקף עמודים:
34
מספר מקורות:
89
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.