מטרת העבודה הנוכחית היא לבחון את השאלה האם לטכנולוגיה בחינוך ישנה השפעה על הישגים של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים. בעבודה נסקרו מספר סוגים של צרכים מיוחדים. באופן כללי, המושג "צרכים מיוחדים" מתייחס לילדים אשר מתאפיינים בקושי גדול יותר ללמוד מאשר רוב הילדים באותו גיל (Porter, 2002). ההתמקדות בעבודה הזאת הייתה על ילדים עם אוטיזם, לקויות למידה ספציפיות (דיסלקציה, דיסגרפיה ודיסקלקוליה), בעיות התנהגות ובעיות רגשיות, עיוורון או לקות בראייה וחרשות או לקות שמיעה. הדפוס הכללי אשר עולה מהממצאים של הסקירה מעלים כי קיימים יתרונות לשילוב של טכנולוגיות בחינוך בהקשר של תלמידים עם צרכים מיוחדים.
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
דיון וסיכום
מקורות