השפעת הטכנולוגיה על למידת כישורי שפה זרה (אנגלית) והישגי התלמידים

מזהה: 4510
מאמר חם

בשנים האחרונות הטכנולוגיה מתפשטת ומשולבת בחיי היום יום של התלמידים והמורים (Uluc, 2012) . הטכנולוגיה היא כלי חינוכי מקלה, כאשר מורים ותלמידים נהנים ממנו. עם הזמן הטכנולוגיה נכנסה בהיקף רחב במערכת החינוך והשימוש בטכנולוגיה בכיתה משום שהוראה מבוססת טכנולוגיה יכולה לתרום רבות לאיכות ההוראה והלמידה (Uluc, 2012). בשנים האחרונות חל גידול בביקוש הצרכני לטכנולוגיות מגע הכוללות סמארטפונים ומכשירי טאבלט (Uluc, 2012).

הכלים הטכנולוגיים כמו : מחשבים, טלפונים חכמים, טבלטים, מדפסת תלת ממדית, ולוח חכם, נהפכו חלק בלתי נפרד מהעשייה החינוכית בעיקר בהטמעת הלמידה המשמעותית , כאשר כלים האלה מספקים ומשרתים את אסטרטגיות ההוראה המשמעותית ובצורה עקיפה מהווים הזדמנות רבת עוצמה ללמוד שפה זרה ובעיקר האנגלית, מורים ותלמידים  משתמשים בכלים לפיתוח מיומנויות שפה , כתיבה וקריאה ומאפשרת לתלמידים לשפר את כישורי השפה השנייה שלהם.

מטרת המחקר הנוכחי היא לבחון את השפעת שילוב האפליקציה הלימודית הנקראת "Osmo  " דרך האייפד על הישגי התלמידים .  ה- OSMO הוא אפליקציה מיוחדת פותחה על ידי חברת Tangible play , הייחודיות של אפליקציה זו היא העובדה שהיא  מהווה מערכת המשתמשת בעמדה ומראה על מנת לאפשר למצלמה הקדמית של האייפד או האיפון לזהות ולעקוב אחר אובייקטים במרחב הפיזי מול המכשיר .הוא נחשב לכלי לרכישת מיומנויות שפה זרה (אנגלית) המאפשר לתלמידים לפתח מגוון של פעילויות המובילות לרכישת מיומנויות קריאה, כתיבה ודיבור.

305.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אנגלית | חינוך | מערכות מידע
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
4860
היקף עמודים:
17
מספר מקורות:
25
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.