הנתונים הנ"ל מדגימים מספר פרמטרים המשקפים את מצב אתר האינטרנט ובתוכם:
מיקום האתר בקטגוריה: מסמל את מיקום האתר בין כל האתרים הפעילים בקטגוריה המסוימת, המיקום נקבע לפי כמות התנועה אשר מגיעה לאתר. אתר טיולי הנשיא לדוגמא נמדד בקטגוריה של "עסקים ותעשייה".
זמן ממוצע של שהייה באתר: נתון זה מציין את משך השהייה הממוצעת של גולש באתר, ניתן לראות שהמבקרים של טיולי הנשיא שוהים זמן ממושך באתר (כדקה ו 11 שניות) לעומת מבקרים של מסיעי שאשא ששוהים בממוצע רק 19 שניות.
מקור הגעת הגולשים לאתר: פרמטר זה מפרט את המקור ממנו מגיעים הגולשים לאתר כך שבית העסק יכול לזהות את ערוצי השיווק הפעילים שלו ולהשוות ביניהם. ניתן לראות שעבור "טיולי הנשיא" עיקר התנועה מגיעה ממנוע החיפוש של גוגל (86.93%) סביר להניח שהם משקיעים בקידום האורגני של האתר וכך גם עבור "מסיעי שאשא" (85.63%), לטיולי הנשיא יש כשישה אחוזים של תנועה מאתרים מפנים (ככל הנראה יש להם לינקים באתרים אלו) ולמסיעי שאשא אין תנועה מהפניות של אתרים אחרים.
סעיף רשות:
מיקום האתר בישראל: במימד זה ניתן לראות את הפער המשמעותי במיקום של האתרים בישראל. האתר של טיולי הנשיא נמצא במקום טוב פי 5 (בערך) לעומת האתר של היסעי שאשא. הפערים נובעים מכמות התנועה שכל אתר מצליח לייצר ומכאן יש רציונליזציה לכך שכמות הגולשים של היסעי שאשא אינם מופיעים בשום כלי בו צפוי שנתון זה יופיע (משום שהם נמוכים) לעומת טיולי הנשיא שמציגים מאות גולשים בחודש ועלייה בחודש מרץ לאלף מבקרים.
חלק א' – ממצאי הניתוח
סעיף רשות
מבוא
חלק ב' - שיפור ביצועים שיווקיים של עסק ברשת האינטרנט
פילוח השוק ובחירת קהלי המטרה ברשת
הצבת שלושה יעדים כמותיים
הבאת גולשים לאתר
שיפור יחס ההמרה
ניתוח מודעת AdWords
מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים