השפעת אסטרטגיה ירוקה על ביצועי חברות

מזהה: 6726
מאמר חם

אסטרטגיה ירוקה נובעת מן ההשפעה הגוברת של התעשייה על הסביבה.  בשנים האחרונות חלה עלייה תודעתית בקרב הציבור למודעות לגבי הגנה על הסביבה, משום שמודעות זו גוברת חברות רבות מבקשות לאמץ גישה "ירוקה" שתעזור לשמור על הסביבה בצורה טובה יותר. העלייה במודעות לאיכות הסביבה גרמה גם לעלייה של תקנות איכות הסביבה הבינלאומיות, כל זאת כדי לשפר את התדמית של החברה בקרב ציבור הלקוחות שלה, וכדי להשיג יתרון תחרותי על חברות אחרות (Yan & Yazdanifard, 2014).

המודעות הגוברת לצורך באסטרטגיה ירוקה מביאה לכך שחברות שונות מבקשות לשלב אותם בתוך המסגרת הארגונית שונים במידה רבה. זאת מתוך ההנחה כי אסטרטגיה זו טובה הרבה יותר עבור היבטים שונים שמביאים לעלייה בביצועי החברות. מכאן עולה השאלה, האם באמת אסטרטגיה זו יעילה או שמא הדבר הוא לא מדויק כפי שהוא עשוי להיות מתואר במקומות שונים. העבודה תבקש לבחון האם אסטרטגיה זו אכן יעילה מבחינת ביצועי הפירמה.

הבעיה המחקרית היא לבחון את הדרך שבה בחירה בדרך שיווק של אסטרטגיה ירוקה תורמת בפועל לכך שחברה שבוחרת בדרך שיווק זו אכן יכולה לשפר את היתרון התחרותי היחסי בשוק שבו היא מתמודדת ופועלת.

 

215.00 ₪
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול אסטרטגי
תגיות:
איכות הסביבה | אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
3465
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.