תיאור עיסוקי החברה
תחום הקמעונאות – נחשב לתחום הפעילות העיקרי של החברה ואשר ההכנסות ממנו היוו בשנת 2020 כ- 94.3% מסך הכנסות החברה לאותה שנה. בתחום זה החברה משווקת מוצרי מזון ומוצרי צריכה שונים וזאת באמצעות רשת סניפים הפרוסים ברחבי המדינה ומונים 387 סניפים הפרוסים על פני שטח של 536 אלפי מ"ר, מתוכם 301 סניפי שופרסל הפרוסים על פני שטח של 503 אלפי מ"ר ו- 83 סניפי Be הפרוסים על פני שטח של 31 אלפי מ"ר.
כמו כן, במסגרת תחום הקמעונאות, החברה מפעילה שתי קבוצות של סניפים בפריסה ארצית והם קבוצת סינפי הדיסקאונט וקבוצת הסניפים השכונתיים. שתי הקבוצות נועדו בעיקר לצרכים שיווקיים ומיצוב הסניף הספציפי לקהל היעד הרלוונטי. סניפי הדיסקאונט מתאפיינים במחירים נמוכים לאורך כל ימות השנה, ואילו הסניפים השכונתיים כוללים מוצרים המותאמים לקהל היעד הפרוסים על שטחי סניפים קטנים ובינוניים ובעיקר נותנים מענה לצרכן בנושא נוחות, זמינות, טריות ושירות ויחס אישי.
תחום הנדל"ן – פעילות החברה בתחום הנדל"ן כוללת פיתוח והשבחת נכסי נדל"ן כתחום בפני עצמו וללא קשר לפעילות החברה בתחום הקמעונאות. הכנסות החברה מתחום זה היוו כ- 0.3% מסך הכנסות החברה לשנת 2020.
תחום Be – תחום פעילות זה כולל פעילות בתחום הפארמה וזאת באמצעות 86 סניפים בהם נמכרים בעיקר מצרי קוסמטיקה, מוצרי נוחות וטואלטיקה, תרופות ותוספי מזון. הכנסות החברה מתחום זה היוו כ- 5.3% מסך הכנסות החברה לשנת 2020.
פרק ראשון – כללי
פרק שני – הסביבה העסקית של החברה
פרק שלישי – ניתוח דו"חות כספיים
פרק רביעי – הערכת שווי
ביבליוגרפיה
נספחים