פיתוח מוצרים חדשים - חברת שטראוס

מזהה: 6834
מאמר חם

מטרת העבודה:

לנתח תמהיל מוצרים חדשים של חברה, תוך שימוש בכלים ועקרונות שנלמדו במהלך הקורס ולהבנות תהליך אפקטיבי עבור ארגון לפיתוח מוצרים חדשים.

 

חלק א

רקע על החברה

על פי אתר החברה, קבוצת שטראוס היא חברת מזון ומשקאות בינלאומית, הפועלת לשיפור חייהם של אנשים ברחבי העולם. בסיס הבית של הקבוצה נמצא בישראל – בו היא מהווה חברת המזון הגדולה ביותר. הקבוצה מנהלת פורטפוליו של 4  עסקים: שטראוס ישראל, שטראוס קפה, שטראוס מים, פפסיקו שטראוס מטבלים וממרחים. עסקים אלו מתחברים לשתי מגמות מרכזיות ומובילות בעולם – בריאות ואיכות חיים לצד פינוק והנאה.

על פי דוח החברה לשנת 2020  החברה עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בת בפיתוח, ייצור שיווק ומכירה בתחום המזון בישראל. בנוסף, פועלת החברה, באמצעות חברה בת וחברה קשורה, בתחום סינון מים.

הקבוצה הינה חברת מזון ומשקאות, המייצרת, משווקת ומוכרת בכ – 20 מדינות בעולם. החברה  מתמקדת במוצרים ממותגים ובעלי ערך מוסף גבוה .על פי נתוני סטורנקסט היא קבוצת המזון השנייה בגודלה בישראל, ומחזיקה נתח של  כ – 12% מסך שוק המזון והמשקאות בישראל .

חברת שטראוס וותיקה, איתנה מבחינה פיננסית וצומחת כל הזמן. גם אם יש שנים של ירידה במכירות, התופעה זמנית, ובסך הכול החברה רווחית.

חזון החברה – "לחולל פלאות מהדברים הבסיסיים ביותר" – הפיכת מוצרי טבע בסיסים לכאלה שיתנו הרבה עונג והנאה ללקוחות הצורכים אותם.

 

רקע

חלק ראשון

חלק שני

מקורות

230.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
3682
היקף עמודים:
15
מספר מקורות:
2
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.