פיתוח קריירה - ניתוח מקרה - יזמית, בת 34

מזהה: 3286

בעבור ניתוח זה המיקוד יהא על ייעוץ ארגוני כאחד מכובעיה המרכזיים של עדי.

פוטנציאל שוק:

ייעוץ ארגוני הוא תחום בו פועלות מספר חברות גדולות בישראל (כגון: לוטם, בוסטון קבוצת ייעוץ וכד') ועוד חברות רבות קטנות המעסיקות מספר עובדים מצומצם או אדם אחד שהוא היועץ במודל של One man show.

טווחי שכר (או: מחירי שירותים/מוצרים דומים לשלכם במידה ואתם יזמים/עצמאיים):

טווח השכר של יועצים שכירים הוא כ K10-15 ₪ ליועצים בעלי ניסיון של 3-5 שנים. בעבור יועצים עצמאיים המדובר בפרוייקטים המוערכים בממוצע של K4-5   ₪ לחודש כאשר יועץ עצמאי בודד (ללא חברה ועובדים) יכול לנהל כשלושה עד חמישה פרויקטים בזמן נתון כך שפוטנציאל השכר החודשי של יועץ עצמאי שעובד לבד הוא K16-25 ₪.

בהערכה גסה- כמה מקומות פוטנציאלים עבורכם מתוך השוק הזה?

יועץ ארגוני יכול ליישם את מודל הייעוץ כמעט על כל סוג של ארגון, כמובן שעל ארגונים בהם אין לו ידע מוקדם יהיה צורך בעקומת למידה אולם במגזר הפרטי ישנם ערכים משותפים אשר מאפשרים ליועץ לסייע למרבית סוגי הארגונים (מעיבוד שבבי ועד למספרה), עבור ארגונים במגזר הציבורי ישנו צרוך בהתמקצעות ספציפית בשל ביורוקרטיות פורמליות מוסדיות ותהליכים שונים מאלו השגורים במגזר הפרטי. אי לכך ניקח את מסת העסקים הקטנים והבינוניים בישראל אשר מונה כחצי מיליון עסקים ומהם ניקח רק את העסקים שבהם יש 5-49 עובדים שכן פחות מחמישה עובדים אין זה עסק משמעותי לתהליך של ייעוץ ארגוני ומעל 50 עובדים מעדיף הארגון חברה גדולה / יועץ שכיר / יועץ מנוסה מאוד (עדי פועלת רק כארבע שנים בתחום הייעוץ הארגוני), דהיינו: 65,000 לקוחות פוטנציאליים.

25.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
2845
היקף עמודים:
13
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.