אסטרטגיות למידה - ניתוח מקרה

מזהה: 7252
מאמר חם

א׳ תלמיד כיתה ג׳. הוא הבכור מבין שני אחים. נולד בלידה רגילה בשבוע 35 משקל הלידה תקין. החל ללכת מעט מאוחר (שנה ושמונה חודשים) וכך גם החל לדבר באיחור (שנתיים וחמישה חודשים). בריאותו הכללית תקינה. שמיעתו וראייתו נבדקו ותקינות. הוא עבר בעבר סדרת טיפולים על ידי קלינאית תקשורת וכן מטופל במתילפנידט בעטיה של הפרעת קשב. החל מתחילת כיתה א׳ נראה קושי בתהליך רכישת הקריאה ועדיין לא רכש שטף בקריאה. הידע החשבוני, הבעה עצמית וידע כללי שמורים. הוא מתקשה למקד קשב ומדווח על קשיים בריכוז. על אף הקשיים, א׳ בעל מוטיבציה גבוהה, אך סף התסכול שלו במיוחד בתחום הקריאה נמוך. הוא ילד חברותי, אהוב ומקובל על קבוצת השווים.

מפגשים הראשון והשני הוקדשו להיכרות. המפגשים נעשו בחדר השילוב בבית הספר. מטרת השיעור היא ליצור כמיה ראשונית עם א׳. הכנתי על השולחן תמונות של כלב, אופניים, פרחים, כדורגל, מגלשה, יער, חתול ובובה. ביקשתי מ א׳ לבחור את הקלף של הדבר שהכי אוהב מתוך הקלפים. א׳ בחר את הקלף של כדורגל. בקשתי ממנו לספר מדוע הוא אוהב את הקלף והוא סיפר לי שהוא מאוד אוהב לשחק כדורגל ולצפות במשחקי כדורגל וכדורסל. הוא תיאר לי את הקבוצות המשחקות בליגה כרגע ברמה הארצית וכן ספר לי על משחקי ה NBA בארצות הברית לשם הוא שואף להגיע כשיהיה גדול. 

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חינוך
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
1292
היקף עמודים:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.