א׳ תלמיד כיתה ג׳. הוא הבכור מבין שני אחים. נולד בלידה רגילה בשבוע 35 משקל הלידה תקין. החל ללכת מעט מאוחר (שנה ושמונה חודשים) וכך גם החל לדבר באיחור (שנתיים וחמישה חודשים). בריאותו הכללית תקינה. שמיעתו וראייתו נבדקו ותקינות. הוא עבר בעבר סדרת טיפולים על ידי קלינאית תקשורת וכן מטופל במתילפנידט בעטיה של הפרעת קשב. החל מתחילת כיתה א׳ נראה קושי בתהליך רכישת הקריאה ועדיין לא רכש שטף בקריאה. הידע החשבוני, הבעה עצמית וידע כללי שמורים. הוא מתקשה למקד קשב ומדווח על קשיים בריכוז. על אף הקשיים, א׳ בעל מוטיבציה גבוהה, אך סף התסכול שלו במיוחד בתחום הקריאה נמוך. הוא ילד חברותי, אהוב ומקובל על קבוצת השווים.
מפגשים הראשון והשני הוקדשו להיכרות. המפגשים נעשו בחדר השילוב בבית הספר. מטרת השיעור היא ליצור כמיה ראשונית עם א׳. הכנתי על השולחן תמונות של כלב, אופניים, פרחים, כדורגל, מגלשה, יער, חתול ובובה. ביקשתי מ א׳ לבחור את הקלף של הדבר שהכי אוהב מתוך הקלפים. א׳ בחר את הקלף של כדורגל. בקשתי ממנו לספר מדוע הוא אוהב את הקלף והוא סיפר לי שהוא מאוד אוהב לשחק כדורגל ולצפות במשחקי כדורגל וכדורסל. הוא תיאר לי את הקבוצות המשחקות בליגה כרגע ברמה הארצית וכן ספר לי על משחקי ה NBA בארצות הברית לשם הוא שואף להגיע כשיהיה גדול.