חברת הרבלייף - שיווק המותג

מזהה: 2237
מאמר חם

תקציר


•חברת הרבלייף נוסדה בשנת 1980. עיסוקה בהפצת מוצריה באמצעות סוכנים עצמאיים. מבנה פיראמידלי על בסיס תגמולים עבור סוכנים חדשים שגויסו.
•כל סוכן מחויב לרכוש את מוצרי החברה למטרת הפצה וצריכה עצמית.
•השקעת שיווק עיקרית - בגיוס ואימון הסוכנים למטרת הפצת מוצרי תוספי תזונה ו/או קוסמטיקה.
•מוצרים בעלי איכות בינונית ומעלה, במחירים גבוהים, יחסית.

 

הצגת המותג
•הרבלייף מגדירה את עצמה כאחת מהחברות הבינלאומיות המובילות בתחום תזונה מאוזנת וסגנון חיים פעיל ובריא.
•הרבלייף מציעה:
מוצרי טבליות/אבקות חלבון להכנת משקה, על בסיס צמחי, המסייעים לניהול משקל תקין עבור

1.ספורטאים והעוסקים באורח חיים פעיל;

2.כל המעוניינים בקיום אורח חיים בריא וחיזוק המערכת החיסונית.

מוצרי הזנה חיצונית - קוסמטיקה.
 

70.00 ₪
סוג עבודה:
מצגת
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
1144
היקף עמודים:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.