כיצד שילוב פרסומות בסקרים משפיעה על שיעור ההיענות ואיכות התשובות?

מזהה: 1105
מאמר חם

עבודת המחקר הנוכחית באה לבדוק כיצד ההכנסה של פרסומות אל תוך שאלונים משפיעה על איכות, עקביות וסיום הסקר. רציונל המחקר נובע מן העובדה שהעברת שאלון כחלק ממתודה של חקירה מדעית מכילה בתוכה אפשרויות לבעיות מתודולוגיות שונות, היכולות להשפיע על התוצאות והנתונים המתקבלים מן האוכלוסייה הנחקרת. למשל, אחת הבעיות איתם נתקלים חוקרים שמעבירים סקרים ושאלונים היא עזיבה בטרם עת את השאלון ולפני הסיום המלא שלו, שנובעת מחוסר עניין, שאלון ארוך ומתיש, שאלות מסובכות ובעיות בהבנה של השאלות עצמם. על כל אלו, נוספות הבעיות של הכנסת פרסומות אל תוך השאלון, שמגבירה את הרצון של הנחקר לעזוב, בטרם סיים למלא את השאלון עד סופו. בגלל הדימוי השלילי של הפרסומות, נוסף על העובדה כי הן יוצרות גירוי חיצוני ומעמיסות על היכולות הקונטיביות של הנחקר, מפריעות לו להתרכז וגורמות לו לעצבנות יתרה.

כל השאלות והתהיות הללו מובילות את שאלת המחקר העיקרית שהיא: מהי ההשפעה של הכנסת פרסומות אל תוך סקרים? והשערות המחקר הן: הראשונה, שיימצא הבדל באחוז ההיענות בין שאלון המכיל פרסומות אל מול שאלון שאינו מכיל פרסומות. השנייה, שיימצא הבדל בין איכות ועקביות התשובות של הנחקרים בין השאלון שמכיל פרסומות לבין התשובות של הנחקרים שמילאו את השאלון ללא פרסומות. השלישית, שהנשים במדגם יענו על יותר שאלות מאשר גברים. והרביעית היא, שיהיה הבדל בין העקביות והאיכות של התשובות בין נשים  אל מול גברים.

 

 

תוכן עניינים

פרק 1 מבוא. 

פרק 2 :סקירת ספרות. 

2.1 שימוש בסקרים לקבלת מידע. 

2.2 תכנון אפקטיבי של השאלון. 

2.3 הכנסת פרסומות אל תוך הסקרים. 

2.4 פרסומות:. 

2.5 ערוצי הפרסומות ומחקרי פרסומות. 

2.6 פרסום דיגיטלי 

2.6 ההשפעה של מגדר על פרסומות ומילוי שאלונים. 

פרק 3 שיטה:. 

3.1 אוכלוסיית המחקר:. 

3.2 כלי המחקר:. 

3.3 הליך המחקר:. 

3.4 משתני המחקר:. 

3.5 שיטת עיבוד הנתונים:. 

פרק 4 תוצאות:. 

פרק 5 סיכום ומסקנות:. 

5.1 ההשפעה של הכנסת פרסומות על סיום השאלון 

5.2 ההשפעה של הכנסת פרסומות על איכות ועקביות השאלות. 

5.3 ההשפעה של מגדר של סיום הסקר עד סופו. 

5.4 ההשפעה של מגדר של איכות ועקביות התשובות. 

5.3 מגבלות המחקר והצעות למחקרי המשך. 

ביבליוגרפיה:. 

נספחים:. 

שאלון המחקר. 

פלטים סטטיסטים.. 

 

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
קבלת החלטות | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
13744
היקף עמודים:
57
מספר מקורות:
30
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.