עבודת המחקר הנוכחית באה לבדוק כיצד ההכנסה של פרסומות אל תוך שאלונים משפיעה על איכות, עקביות וסיום הסקר. רציונל המחקר נובע מן העובדה שהעברת שאלון כחלק ממתודה של חקירה מדעית מכילה בתוכה אפשרויות לבעיות מתודולוגיות שונות, היכולות להשפיע על התוצאות והנתונים המתקבלים מן האוכלוסייה הנחקרת. למשל, אחת הבעיות איתם נתקלים חוקרים שמעבירים סקרים ושאלונים היא עזיבה בטרם עת את השאלון ולפני הסיום המלא שלו, שנובעת מחוסר עניין, שאלון ארוך ומתיש, שאלות מסובכות ובעיות בהבנה של השאלות עצמם. על כל אלו, נוספות הבעיות של הכנסת פרסומות אל תוך השאלון, שמגבירה את הרצון של הנחקר לעזוב, בטרם סיים למלא את השאלון עד סופו. בגלל הדימוי השלילי של הפרסומות, נוסף על העובדה כי הן יוצרות גירוי חיצוני ומעמיסות על היכולות הקונטיביות של הנחקר, מפריעות לו להתרכז וגורמות לו לעצבנות יתרה.
כל השאלות והתהיות הללו מובילות את שאלת המחקר העיקרית שהיא: מהי ההשפעה של הכנסת פרסומות אל תוך סקרים? והשערות המחקר הן: הראשונה, שיימצא הבדל באחוז ההיענות בין שאלון המכיל פרסומות אל מול שאלון שאינו מכיל פרסומות. השנייה, שיימצא הבדל בין איכות ועקביות התשובות של הנחקרים בין השאלון שמכיל פרסומות לבין התשובות של הנחקרים שמילאו את השאלון ללא פרסומות. השלישית, שהנשים במדגם יענו על יותר שאלות מאשר גברים. והרביעית היא, שיהיה הבדל בין העקביות והאיכות של התשובות בין נשים אל מול גברים.
תוכן עניינים
פרק 1 מבוא.
פרק 2 :סקירת ספרות.
2.1 שימוש בסקרים לקבלת מידע.
2.2 תכנון אפקטיבי של השאלון.
2.3 הכנסת פרסומות אל תוך הסקרים.
2.4 פרסומות:.
2.5 ערוצי הפרסומות ומחקרי פרסומות.
2.6 פרסום דיגיטלי
2.6 ההשפעה של מגדר על פרסומות ומילוי שאלונים.
פרק 3 שיטה:.
3.1 אוכלוסיית המחקר:.
3.2 כלי המחקר:.
3.3 הליך המחקר:.
3.4 משתני המחקר:.
3.5 שיטת עיבוד הנתונים:.
פרק 4 תוצאות:.
פרק 5 סיכום ומסקנות:.
5.1 ההשפעה של הכנסת פרסומות על סיום השאלון
5.2 ההשפעה של הכנסת פרסומות על איכות ועקביות השאלות.
5.3 ההשפעה של מגדר של סיום הסקר עד סופו.
5.4 ההשפעה של מגדר של איכות ועקביות התשובות.
5.3 מגבלות המחקר והצעות למחקרי המשך.
ביבליוגרפיה:.
נספחים:.
שאלון המחקר.
פלטים סטטיסטים..