מסעות הסברה ציבוריים - מוצרי טבק

מזהה: 2479
מאמר חם

השפעותיו השליליות של עישון סיגריות ומוצרי טבק אחרים ידועים כבר יותר מ-50 שנה. אולם, העישון היא עדיין אחת הבעיות הבריאותיות הקשות ביותר:  בכל שנה, 5.4 מיליון אנשים מתים מעולם מנזקי עישון, מתוכם 483,000 בארה"ב לבדה.

מאז היוודע נזקי העישון, החלו מסעות הסברה ציבוריים נרחבים על נזקיהם של מוצרי טבק. אם כך, מדוע ישנו מספר רב כל כך של מעשנים? האם ישנה תועלת כלשהי למסעות ההסברה אלו, ואם כן: האם השפעה זו היא שלילית או חיובית? האם יש גישות מסוימות או מסרים מסוימים שהוכחו כאפקטיביים יותר מאחרים בנושא זה?

בעבודה זו נבחן את השאלה הזו.

ע"מ לענות על שאלה מהותית זו, אציג בפרה-סמינריון זה בפרק הראשון, את הרגולציה המקובלת של מנהל המזון והתרופות האמריקני(FDAׁׂׂׂ): מהם החוקים?  מהן האזהרות שיש לפרסם על מוצרי הטבק כתוצאה מן החוקים הללו?

מהי המטרה שהציב לעצמו מנהל המזון והתרופות להשיג בפרסום זה?

לאחר הבנה מעמיקה של החוקים המחויבים בפרסום כתוצאה מההוראות, נבחן לעומק, בפרק השני, בעבודתי כאן, את האפקטיביות של האזהרות על קופסאות הסיגריות.  האם הן אכן מצליחות להניע אנשים מעישון או לגרום להם להפחית את הכמות? האם יש צורות מסוימות של אזהרות שהן יותר אפקטיביות  מצורות אחרות?

בפרק שלישי, נבחן את האופן שבו משווקים מוצרי טבק חדשים, כיצד מתמודדים מפרסמים בשנים האחרונות עם התקנות? האם יש סכנות חדשות במוצרי טבק והאם הן מקבלות מקום בפרסום?

 

 

210.00 ₪
סוג עבודה:
פרה סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
3396
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.