המותג
שרלוט רוז זוהי רשת ביגוד אמריקאית אשר מפעילה כ 500 סניפים פיזיים ברחבי ארצות הברית וכן חנות וירטואלית באתר האינטרנט של החברה. החברה מציעה מבחר רחב של בגדים, נעליים, שמלות, ג'ינסים ואביזרי אופנה במחירים אטרקטיביים.
הקו העיצובי של החברה מותאם בעיקר לנשים צעירות חובבות אופנה.
סניפי הרשת בארצות הברית ממוקמים בקניונים גדולים ובמתחמי קניות מרכזיים. הסניפים מעוצבים בצורה שיקית וצעירה אשר מתאימה לקהל הנשי הצעיר
סניפי הרשת מעוצבים באופן צעיר ושיקי, החנות מעוטרת בבובות תצוגה ואביזרי אופנה פזורים ברחבי החנות כולה.
ישנם מספר אלמנטים משמעותיים עליהם מקפידה הרשת ואשר מטרתם לשפר את חווית הרכישה של הלקוחות:
החברה מקפידה לפזר בחנות כורסאות נוחות לטובת הגברים אשר מתלווים לנשים הרוכשות בכדי שאלו ימתינו בסבלנות ובנוחות.
החברה מפזרת ברחבי החנות בובות תצוגה אשר לבושות בבגדי הרשת בצורה אופנתית מאוד לרבות אביזרי אופנה.
החברה מקפידה על כמות עובדות גדולה יחסית בכדי לאפשר ללקוחות לקבל שירות מהיר ואישי וכן לשמר את הסדר בחנות.
מותגי הרשת גדלו מאוד בעשור האחרון, מדינות רבות מאפשרות למותגים חיצוניים לחדור את שעריהן ולהציע את מרכותן של העסקים במגוון מדינות. מותגי הרשת הפכו לגלובלים והחלו לשווק מוצריהם במדינות רבות תודות לנוחות שמציעות מערכות לשיווק אונליין ולנכונות של צרכנים להזמין פריטי אופנה מהרשת (Nelson, Deshpande, 2013).
המותג
החנות האינטרנטית
מרכיבי המותג
מיצוב ומיתוג
קהל יעד
בידול
אבולוציית המותג הפרטי
מודל SWOT
המלצות
ביבליוגרפיה