צבעי האריזות במוצרי המזון - חברת שטראוס גרופ

מזהה: 7364
מאמר חם

רקע על החברה:

• שטראוס הינה תאגיד מזון מוביל בישראל
• המתחרה השנייה בגודלה היא תנובה
• ענף פעילותה הוא המזון ותחומי פעילותה כוללים מוצרי חלב, ארוחות מוכנות, ריבות, חטיפים מלוחים, ירקות טריים, משקאות צמחיים, שוקולד וממתקים, שמן זית, קפה, ממרחים ומים
• היא החלה את דרכה כרפת קטנה ביישוב העברי בשנות ה-30 והחל משנות ה-70 פועלת ברחבי העולם
• הצלחתה הגלובלית הובילה לכך ששטראוס פועלת כיום במעל ל-20 מדינות
• בתחילת שנות ה-2000 התמזגה עם עלית (תחומי פעילות: ממתקים, שוקולד וכו') וכיום נקראת "שטראוס גרופ"
• שטראוס כיום שמה דגש על התרחבות גלובלית ועל חדשנות
• מטרתה לגלם בשלל מוצרי המזון שלה פינוק ובריאות כאחד (אודות, 2022; קדוש, 2017)

 


 

120.00 ₪
סוג עבודה:
מצגת
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
1939
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.