שיווק בית הספר - בית הספר היסודי ג'בל סיך

מזהה: 2486
מאמר חם

בית הספר ג'בל סיך בעין מאהל הוא בית ספר יסודי המונה כ-500 תלמידים הלומדים בכ-20 כיתות, וזהו בית הספר בו אני עובדת.

לבית הספר יש נקודות חוזק כמו יחס אישי חם בין המורים לתלמידים והצלחה במקצועות מסוימים, כמו גם נקודות חולשה כמו תופעות של בריונות בקרב תלמידים בבית הספר,  והישגים נמוכים בתחומים אחרים.

חלק מהחסרונות תוקנו בעבר, אבל הדימוי של בית הספר ככזה שיש בו תלמידים המציקים לתלמידים אחרים, מונע ממשפחות מסוימות מהאזור הצפוני של עין מאהל לשלוח את ילדיהן לבית הספר ולהעדיף בתי ספר אחרים, הרחוקים יותר ממקום מגוריהם.  כמו כן,  ישנם באזור בתי ספר אחרים המצטיינים יותר מבחינת הישגיהם הלימודיים.  

מטרת העבודה היא למצוא דרך לשווק את בית הספר בכדי שיוכל להשיג את מטרותיו שהן הגדלת מספר התלמידים בבית הספר, עם דגש על תלמידים בעלי יכולות והתנהגות טובה.

בפרק הראשון  נציג את בית הספר, על יתרונותיו וחסרונותיו העיקריים.. בפרק השני ניתוח SWOT על בית הספר, ונדון באיומים ובהזדמנויות שיכולות להיווצר כתוצאה משינויים מערכתיים בבית הספר. בפרק השלישי נבנה תמהיל שיווקי לבית הספר, נבחר אסטרטגיית מיתוג שתבדל אותו מבתי הספר האחרים באזור. בפרק הרביעי  נדון בפילוסופיה של בית הספר, וכיצד יש ליישמה בבית הספר. 

לסיכום, נחזור על הנקודות העיקריות שהוצגו בעבודה, ונדון במסקנות העולות מהעבודה בנוגע לגישה השיווקית שצריך לנהוג בה בית הספר.

 

תוכן עניינים

מבוא

בית הספר

ניתוח SWOT

תמהיל שיווקי

הפילוסופיה של בית הספר

סיכום  

ביבליוגרפיה

120.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חינוך | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
1950
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.