שיווק דיגיטלי - פרוייקט סיון אסייג, מעצבת פנים

מזהה: 3268
מאמר חם

סיון אסייג היא מעצבת פנים בעלת הסטודיו לעיצוב סיון א. סיון למדה תואר ראשון בעיצוב בפנים במכללה למנהל במשך ארבע שנים. סטודיו סיון א. מתמחה בעיצוב בתים, עיצוב דוכנים לתערוכות ועיצוב מסחרי. המיקוד העסקי של סיון הוא בעיצוב פנים לבתים.

סיון אסייג מציעה שירות של עיצוב פנים ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים. קהל היעד של סיון מורכב משלושה פלחים:

אנשים פרטיים שרוצים לעצב את הבית / הדירה שלהם
בעלי עסקים שרוצים לעצב את החנות / העסק שלהם
בעלי עסקים שרוצים עיצוב של דוכן לירידי קד"מ

כדי להגיע לקהלים אלו על סיון לעשות שימוש באפיקי השיווק הרלוונטיים בהם נמצאים פלחים אלו.

סיון ביקשה שלא ניצור כל שינוי בערוצי השיווק שלה (אתר ועמוד פייסבוק9 ולכן בנינו אתר חדש וכן פתחנו עמוד פייסבוק חדש. כמו כן סיון לא הקצתה תקציב לפרסום ממומן ולכן הקמפיינים הודגמו באופן תיאורטי אך לא הועלו בפועל.

בעבודה זו תנותח הפעילות הקיימת של סיון, תנותח הפעילות של מתחריה ויודגם שימוש באפיקים דיגיטליים על מנת לקדם את העסק של סיון ולבנות נוכחות דיגיטלית עבורה.

 

מחקר

כלי הניתוח   Google Trendsמאפשר לזהות טרנדים ומגמות בתחומים שונים. הכלי מאפשר לקבל נתונים באשר לפופולריות של מונחים שונים המחופשים במנוע החיפוש של גוגל בקרב גולשים שונים ברחבי העולם. הכלי מציג את כמויות הפעמים בה חיפשו גולשים ביטוי מסוים או מחרוזת מסוימת של מילים, בתוך מנוע החיפוש של גוגל. כמו כן ניתן לפלח את כמויות החיפושים לפי חתכים גיאוגרפיים וכן לפי השפות בהן בוצע החיפוש.

 

מבוא

מחקר

                Google Trends

                 Alexa

                  Similar web

                  מחקר מתחרים

מחקר מילות מפתח

Semrush.com

Ubersuggest

Moz.com

Pagespeed insights

הקמה ופיתוח נכסים דיגיטליים

                        Facebook

                        Google My Bussiness

                        Wix

הקמת קמפיינים

                        קמפיין מודעות ממומן בגוגל (GDN)

                   קמפיין ממומן בפייסבוק

קידום אורגני SEO

                    שיפור האתר On-Site

                   פעולות נוספות לקידום האורגני של העסק Off-Site

ניתוח וניטור

                   Facebook Insights

                  Google Analytics

סיכום

225.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
3649
היקף עמודים:
34
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.