סיון אסייג היא מעצבת פנים בעלת הסטודיו לעיצוב סיון א. סיון למדה תואר ראשון בעיצוב בפנים במכללה למנהל במשך ארבע שנים. סטודיו סיון א. מתמחה בעיצוב בתים, עיצוב דוכנים לתערוכות ועיצוב מסחרי. המיקוד העסקי של סיון הוא בעיצוב פנים לבתים.
סיון אסייג מציעה שירות של עיצוב פנים ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים. קהל היעד של סיון מורכב משלושה פלחים:
אנשים פרטיים שרוצים לעצב את הבית / הדירה שלהם
בעלי עסקים שרוצים לעצב את החנות / העסק שלהם
בעלי עסקים שרוצים עיצוב של דוכן לירידי קד"מ
כדי להגיע לקהלים אלו על סיון לעשות שימוש באפיקי השיווק הרלוונטיים בהם נמצאים פלחים אלו.
סיון ביקשה שלא ניצור כל שינוי בערוצי השיווק שלה (אתר ועמוד פייסבוק9 ולכן בנינו אתר חדש וכן פתחנו עמוד פייסבוק חדש. כמו כן סיון לא הקצתה תקציב לפרסום ממומן ולכן הקמפיינים הודגמו באופן תיאורטי אך לא הועלו בפועל.
בעבודה זו תנותח הפעילות הקיימת של סיון, תנותח הפעילות של מתחריה ויודגם שימוש באפיקים דיגיטליים על מנת לקדם את העסק של סיון ולבנות נוכחות דיגיטלית עבורה.
מחקר
כלי הניתוח Google Trendsמאפשר לזהות טרנדים ומגמות בתחומים שונים. הכלי מאפשר לקבל נתונים באשר לפופולריות של מונחים שונים המחופשים במנוע החיפוש של גוגל בקרב גולשים שונים ברחבי העולם. הכלי מציג את כמויות הפעמים בה חיפשו גולשים ביטוי מסוים או מחרוזת מסוימת של מילים, בתוך מנוע החיפוש של גוגל. כמו כן ניתן לפלח את כמויות החיפושים לפי חתכים גיאוגרפיים וכן לפי השפות בהן בוצע החיפוש.
מבוא
מחקר
Google Trends
Alexa
Similar web
מחקר מתחרים
מחקר מילות מפתח
Semrush.com
Ubersuggest
Moz.com
Pagespeed insights
הקמה ופיתוח נכסים דיגיטליים
Google My Bussiness
Wix
הקמת קמפיינים
קמפיין מודעות ממומן בגוגל (GDN)
קמפיין ממומן בפייסבוק
קידום אורגני SEO
שיפור האתר On-Site
פעולות נוספות לקידום האורגני של העסק Off-Site
ניתוח וניטור
Facebook Insights
Google Analytics
סיכום