1. מבוא
1.1.החברה
החברה "סנו" הוקמה בשנת 1982. עיקר פעילותה העסקית של הקבוצה מתבצעת בישראל. פעילות הייצור של מוצרי הקבוצה מתבצעת כמעט במלואה בישראל באמצעות החברה ובאמצעות חברות בנות.
החברה פועלת בתחום הייצור, פיתוח, שיווק, הפצה ומכירה של מוצרי צריכה ביתיים שאינם מוצרי מזון. החברה פועלת בארבעה תחומי פעילות עיקריים:
מוצרי ניקוי ואחזקת בית - לחברה מאות מוצרים וביניהם חומרי ניקוי, דטרגנטים ואבקות כביסה, מבשמי ומטהרי אוויר וקוטלי חרקים ומזיקים.
מוצרי הנייר – חיתולים לתינוקות ומבוגרים ומוצרי נייר ביתי שונים.
מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה – מוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה לטיפוח והיגיינה.
מוצרים אחרים – מוצרי ניקוי ואחזקה, מכירה של חומרי גלם, בעיקר בתחום הכימיקלים.
בשנת 2014 עמדו המכירות של החברה על כ-1.5 מיליארד ₪. להלן ריכוז הנתונים הכספיים לשנת 2014.
בהתבסס על היקף שוק החיתולים החד פעמיים והנתח של סנו, אשר עומד על כ- 1% מכלל שוק החיתולים, עומד היקף המכירות של סנו לשוק המקומי על כ-5 מ' ₪, המהווים כ-2% מכלל תחום פעילות מוצרי הנייר של החברה. התרומה לרווח הנגזרת מתחום החיתולים החד פעמיים הינו זניח.
החברה כ-1,800 עובדים ישירים ועקיפים במספר מפעלים ומוקדי פעילות לחברה בעלות על מפעל לייצור חיתולים חד פעמיים.
1.2.התוכנית השיווקית
מטרת התוכנית העסקית לגבש לחטיבת מוצרי הנייר של חברת "סנו" תוכנית שיווק לכניסה מחודשת לתחום החיתולים החד פעמיים לתינוקות.
תוכנית השיווק תוכן לשנים 2015-2016, כאשר עיקר הצעדים יבוצעו במהלך השנה הקרובה, תוך שהיעדים שיקבעו יהיו לסוף שנת 2017.
1...... תקציר מנהלים
1.1........ תחום התוכנית
1.2........ עיקרי התוכנית
2...... מבוא
2.1........ החברה
2.2........ התוכנית השיווקית
3...... תיאור השוק
3.1........ המוצר
3.2........ השוק
3.3........ תחרות
4...... ניתוח SWOT
4.1........ חוזקות
4.2........ חולשות
4.3........ הזדמנויות
4.4........ איומים
5...... מטרות ויעדים
5.1........ מטרות
5.2........ יעדים
6...... קהל מטרה
7...... מיצוב הפעילות
8...... אסטרטגית תמהיל שיווק
8.1........ אסטרטגיית מוצר
8.2........ אסטרטגיות מחיר
8.3........ אסטרטגית הפצה
8.4........ אסטרטגית תקשורת שיווקית משולבת
9...... אסטרטגיות מתקדמות
9.1........ אסטרטגיות יחסי לקוח
9.2........ אסטרטגית שיווק דיגיטלי
10... ביבליוגרפיה