תכנית שיווק - מכווץ מכלי שתייה

מזהה: 2581
מאמר חם

 

המיזם הינו מכווץ מכלי שתייה שהינו מכשיר קטן לכווץ בקבוקי פלסטיק, פחיות , מכלי חלב  לכדי 90% מהנפח המקורי. למכשיר מאפיינים רבים כגון: קל, פשוט ונוח לשימוש, בטוח לשימוש לילדים, אסתטי, אינו מבוסס על גוף חשמלי, משמר את תכונות חומר הגלם של המכל המכווץ, תומך במגוון חומרים לצורך הכיווץ, תהליך מהיר בכיווץ ועוד.

הצורך במכשיר נוצר כתוצאה משיעורי מחזור שאינם גדלים בשנים האחרונות בעיקר ממחסור בשטח אחסון בבית הפרטי. המכשיר נועד להגדיל את מספר מכלי השתייה שניתן לאחסן בשטח אחסון בבית כך שכל בית יאסוף מכלים רבים יותר. בנוסף, המכשיר נועד לאפשר למתקני המחזור בערים להכיל יותר מכלים מאשר מאוחסנים כיום. כמו כן, משאיות יוכלו לשנע מספר רב של מכלי שתייה מכווצים ובכל להפחית את רמות הזיהום שנוצרים מהמשאיות. רמת האטרקטיביות לפי מודל חמשת הכוחות של פורטר גבוהה במיוחד מאחר ומדובר במוצר מבודל ומוגן באמצעות פטנט ולכן למוצר לא צפויים מתחרים רבים.

הכיוון האסטרטגי בהתאם למודל שוק מוצר של אנסוף יתמקד בפיתוח מוצר חדש לשוק קיים.

חזון החברה הינו להחדיר את המכשיר לכלל משקי הבית בישראל בשיעור של כ – 4% ממשקי הבית תוך שש שנים ובהחדרת המכשיר בשיעור  של  3% ממשקי הבית  תוך עשר שנים ברחבי אירופה ובארצות הברית. לצורך השגת החזון החברה תעמוד במספר יעדים ומטרות: בטיחות המכשיר, שיתופי פעולה ועיצוב המכשיר .

 

1.             תמצית מנהלים

2.             ניתוח מאפייני חברי הקבוצה כיזמים

3.             תיאור המיזם המוצע

4.             הצגת ההזדמנות העסקית והערכתה

5.             החלופה האסטרטגית המוצעת

5.1           הבסיס התחרותי 

5.2           הכיוון האסטרטגי וביצועו 

6.             תוכנית שיווקית

6.1           מגמות בענף 

6.2           קהל היעד

6.3           תמהיל השיווק

7.             תוכנית תפעולית

7.1           טכנולוגיה

7.2           לוגיסטיקה

7.3           ייצור

7.4           תהליך השירות

8.             תוכנית ארגונית

8.1           מבנה ארגוני

8.2           משאבי אנוש 

9.             תוכנית פיננסית

9.1           אומדן השקעה

9.2          מקורות מימון

9.3           תחזית מכירות/הכנסות שוטפות

9.4           תחזית הוצאות שוטפות

9.4.1       תחזית הוצאות עלות מכר 

9.4.2       תחזית הוצאות שיווק

9.4.3       תחזית הוצאות הנהלה וכלליות 

9.5           תחזית  רווח והפסד

9.6           תזרים מזומנים וחישוב כדאיות פרויקט

9.7           נקודת איזון 

9.8           החזר השקעה

9.9           הערכת שווי פרויקט

10.           שיקוף

11.           רשימה ביבליוגרפית

12.           נספחים

275.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
4415
היקף עמודים:
20
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.