נושא העבודה יעסוק בדפוסי החשיפה לחדשות במדיות השונות. מהות העיסוק תהיה ניסיון להבין את פערי הידע בין הדורות השונים של האוכלוסייה בארץ ובמקומות מסוימים בעולם וכך להבין את פערי הידע אשר נצרך מן המדיות השונות עבור הדורות השונים של האוכלוסייה. שאלת המחקר תהיה, אם כן, מהי הסיבה לפערי הידע בין הדורות השונים במדינות השונות. מה מידת החשיפה של הדורות השונים לגבי צריכת החדשות והתכנים אשר באים מתוך המדיות השונות ואשר עוזרות לאנשים להבין את הסביבה שהם נמצאים ומהו ההסבר לפערים הללו בקרב הדורות, במדינות השונות.
כאשר נוכל לדעת מהם הרגלי צריכת החדשות של הדורות השונים וכיצד הם צורכים את החדשות שלהם, נוכל לעמוד על הסיבות לפערי הידע בין הדורות השונים. משום כך סקירת הספרות תעסוק בשלושת הדורות אשר מהווים את מירב האוכלוסייה הקיימת בעולם, דור הx דור Y ודור הz.יש לציין כי המונח דור X הוא מונח ספרותי אשר היה בעל משמעות מעט שונה מן המקובל ומתואר בעבודה זו. להלן אשתמש בשמות של הדורות השונים כפי שהם מקובלים במחקר, Y Xו Z על מנת שנוכל להתייחס אליהם בצורה ישירה וברורה. נוכל להגדיר זאת כבני הדור איקס כאוכלוסייה המבוגרת, בני דור Y כאוכלוסיית הצעירים ואת הדור השלישי כאוכלוסיית בני הנוער והילדים.
כלומר דור האיקס הינו הדור המבוגר אשר מהווה עבורנו את הגורם המסורתי אשר צורך חדשות בעולם כיום, דור הy הינו הדור אשר מהווה את מרכז האוכלוסייה ואת ההווה שלה.
תקציר
מבוא
סקירת ספרות
צריכת חדשות בקרב דור Z
רקע
צריכת מדיה בקרב דור Z בעולם
צריכת מדיה בקרב דור Z בישראל
צריכת חדשות בקרב דור Y
רקע
צריכת מדיה בקרב דור Y בעולם
צריכת מדיה בקרב דור Y בישראל
צריכת חדשות בקרב דור X
רקע
צריכת מדיה בקרב דור X בעולם
צריכת מדיה בקרב דור X בישראל
זיהוי פערים
דיון מסכם
סיכום