הסיבה לפערי הידע בין הדורות השונים במדינות השונות

מזהה: 2928
מאמר חם

נושא העבודה יעסוק בדפוסי החשיפה לחדשות במדיות השונות. מהות העיסוק תהיה ניסיון להבין את פערי הידע בין הדורות השונים של האוכלוסייה בארץ ובמקומות מסוימים בעולם וכך להבין את פערי הידע אשר נצרך מן המדיות השונות עבור הדורות השונים של האוכלוסייה. שאלת המחקר תהיה, אם כן, מהי הסיבה לפערי הידע בין הדורות השונים במדינות השונות.  מה מידת החשיפה של הדורות השונים לגבי צריכת החדשות והתכנים אשר באים מתוך המדיות השונות ואשר עוזרות לאנשים להבין את הסביבה שהם נמצאים ומהו ההסבר לפערים הללו בקרב הדורות, במדינות השונות.

כאשר נוכל לדעת מהם הרגלי צריכת החדשות של הדורות השונים וכיצד הם צורכים את החדשות שלהם, נוכל לעמוד על הסיבות לפערי הידע בין הדורות השונים. משום כך סקירת הספרות תעסוק בשלושת הדורות אשר מהווים את מירב האוכלוסייה הקיימת בעולם, דור הx דור Y ודור הz.יש לציין כי  המונח דור X הוא מונח ספרותי אשר היה בעל משמעות מעט שונה מן המקובל ומתואר בעבודה זו. להלן אשתמש בשמות של הדורות השונים כפי שהם מקובלים במחקר, Y Xו Z על מנת שנוכל להתייחס אליהם בצורה ישירה וברורה.  נוכל להגדיר זאת כבני הדור איקס כאוכלוסייה המבוגרת, בני דור Y כאוכלוסיית הצעירים ואת הדור השלישי כאוכלוסיית בני הנוער והילדים.

כלומר  דור האיקס הינו הדור המבוגר אשר מהווה עבורנו את הגורם המסורתי אשר צורך חדשות בעולם כיום, דור הy  הינו הדור אשר מהווה את מרכז האוכלוסייה ואת ההווה שלה. 

 

תקציר

מבוא

סקירת ספרות

צריכת חדשות בקרב דור Z

רקע

צריכת מדיה בקרב דור Z בעולם

צריכת מדיה בקרב דור Z בישראל

צריכת חדשות בקרב דור Y

רקע

צריכת מדיה בקרב דור Y  בעולם

צריכת מדיה בקרב דור Y בישראל

צריכת חדשות בקרב דור X

רקע

צריכת מדיה בקרב דור X בעולם

צריכת מדיה בקרב דור X בישראל

זיהוי פערים

דיון מסכם

סיכום

460.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אינטרנט | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
7421
היקף עמודים:
25
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.